rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2013 (1)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zapisi jedne dadilje party

Linkovi

Flag Counter

jedan divan blog :)

http://malenismrc.blogspot.co.at/

06.09.2013., petak

7 dana

Sedam dana je već prošlo od kada sam stigla ovdje.
Već se osjećam kao doma, navikavam se na rutinu koja je sve ali ne rutina.

Današnja situacija koju bi voljela zapamtiti jer je bila jako slatka je bila kad smo bili na putu za školu. Starija S. se popiknula sa torbom i pala, nije se jako lupila al se dijete prestrašilo, i onda joj je bracek uzeo torbu i on ju je nosio do škole, a najmlađa ju je primila za ruku. To je bila preslatka situacija :)

Radila sam svoj prvi ručak danas, šnicle i rižu. Cijelo vrijeme mi je u glavi bilo God, please, help us :)
No nije bilo tako loše kak sam mislila da bude, no malo više soli nikoga nebi ubilo :)

Kad sam kretala po S u školu malo sam kasnila zbog šnicli, i kad sam izašla iz podzemne, prije lifta, vidim jednog tatu kojeg smo sreli negdje i mislim si-ok, ako je on tu znači da ne kasnim, stići ću na vrijeme. No, čim smo izašli iz lifta tatek je rastvorio svoj romobil i odletio, tak da je ipak postojala mogućnost da ja po svoje djetešce zakasnim rolleyes

Sa učenjem sam lagano krenula. Home sick me napustio, valjda je to bio trenutak slabosti, ili to što sam se danas već 4 puta čula sa mamom ispitujući ju kolko riže da stavim, kolko vode i tak to...
Kod zadnjeg poziva klinci su pjevali mami Bratec Martin, tjedan dana i uspjela sam ih naučiti jednu od najpoznatijih pjesmica u Hrvatskoj, zar to nije uspjeh i pol? :)

Napokon sam upoznala i jednu divnu Hrvaticu, koja je jako bliska prijateljica sa mojojom host obitelji. I dalje me pozitivno iznenađuju ljudi kojima sam trenutno okružena, toliko pozitivnosti, duhovnosti i dobrote nisam jako dugo susrela.
Primila sam tako ogroman blagoslov da se još uvijek bojim da ću se jedan dan samo probuditi i vidjeti da je sve ovo bio jedan lijep san sretan

Sutra je napokon vikend, osim druženja, i nekih mojih planova, sutra idemo i u katedralu na večernju misu i molitvu za mir u Siriji. Bit će to prvi put da prisustvujem "službenoj" molitvi na njemačkom. Vjerujem da će me Duh pratiti pa neće biti problema cerek


Veliki zagrljaj svima i hvala kaj čitate moje žvrljotine, sve vaše poruke i komentari me neizmjerno vesele cerekthumbupwavewavewavewave