četvrtak

ponedjeljak, 29.01.2007.

Laž je zarazna.

A vjerojatno i ovo sranje koje me sad uhvatilo,kad mi najmanje treba... Grlo me boli, zaštopan mi je nos,imam temperaturu, glava mi puca,pijem već 256. čaj-ukratko:bolesna sam. I ako mi je netko od ljudi koji su bili kod Tamare u nedjelju to prenio,zatući ću ga. Tj.,neću,nemam snage,poslat ću mu nekog da to učini umjesto mene.yes
(Ok,sad sam si izmjerila temperaturu i imam 37.3,a prije 10 minuta sam imala 36.9,a prije još deset 37.5,a prije toga 36.7. A ujutro 39.2... Pa sad nek' netko kaže da mi toplomjer ne valja! wink)
A stvarno mi ne treba sad da se razbolim, trebala sam jucer (ups,danas smijeh) ići s tatom na premijeru neke opere,danas (zapravo,sutra smijeh) imam test iz talijanskog i to bih htjela pisati jer mi se ne da poslije,a u srijedu pišemo biologiju i ako pišem ispravak,ne mogu više dobiti 5 iz usmenog,što znači da moram to odgovarati,što znači da ću se rasplakati.Sad. Odmah. namcor
A najgore od svega mi je kaj se osjećam bolesnom,to mrzim. Baš sam si onako jadna,nikakva, ništa mi se ne da...



Ajme,emisija o Portugalu! Koju ja nisam vidjela! no Zašto? Zašto? Zašto? Zato kaj sam bila kod tate u uredu, slagala neke papire, u komp upisivala obrasce neke i tak. Bezveze. I ako vas zanima, jedinice (tramvaji) idu ovim redom: Konzum, Tifon, Corny, pa Gloria,PBZ, Sony Erricson pa T-com i onda opet ispočetka Konzum... Eto,to sam naučila. Jes. Super.


Idem piti čaj. no

P.S.Nadam se da naša zamjena za EU ne čita ovo,jer mislim da bi se ubila od sreće. E,neće ići,mala, ja ću ozdraviti!

P.P.S. I fakat mislim,Alen,da nikad nisam imala 17 komentara. 17!!! Pa tog bih se valjda sjećala.

- 20:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #