četvrtak

ponedjeljak, 15.01.2007.

Početak kraja

E,ja ću na pravo. Ja ću na pravooooo! I kako je to dobro. Znati na šta ćeš,riješiti se te odvratne dileme. Ispričavam se svima koji su za Filozofski navijali,ali shvatila sam da je ovo bolje. A i ja bih na Filozofskom stvarno jedino htjela lingvistiku,a to ću postdiplomski valjda. I starci su mi sad sreeeeetni,brijem da bih sad mogla tražiti bilo šta-pare,auto ili samo da me oslobode silnog čišćenja koje su mi natovarili na leđa moja jadna mala. Ako ikome treba potpora za pravo,nije siguran da je dobra faks,neka samo moje strace upita. Poslije razgovora s njima imaš feeling da ne može bolje od toga. A,luđaci. smijeh

I ja volim svoj iPod. Kad i on mene voli. Jer je shuffle i npr. dođe mi pjesma Elvisova i ja si mislim kako bi bilo dobro da nastavi Elvis,ali neću prebaciti na ono da mi idu po redu pjesme, to mi je prejadno. lud Uglavnom,on meni onda pusti tri njegove pjesme zaredom! kiss
I imam pjesme koje kad čujem znam da će sve biti ok. Treblebass i Alles gut. I pojma nemam zašto baš te pjesme,ali nikad,nikad me dosad nisu 'iznevjerile.' Danas sam ih čula obje kad sam se doma vraćala. yes


A školu neću spominjati. Ni maturalnu. Ni testove. Ni zadaće. Ni milenijsku sliku, dizalicu i helić.

Samo znam da nam je ovo zadnje polugodište,a pošto mi je Alen rekao da ne pišem i danas neku depru (on se javlja!) (kaj je ono prošli put bila depra?!), to je suuuuper! Zadnje polugodište,jeeeee! Eto. idem igrati Pictionary mit brueder und schwester. Viš mi lak! wink

P.S.Ja bih da netko od ljudi koji to znadu ovaj blog uredi,ukrasi,oboji,izreže,zalijepi itd. Hvala.

- 21:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #