četvrtak

nedjelja, 14.01.2007.

Ajoj. Škola.

Ne, tri tjedna nije previše. Ne, nije mi dosadno. Da, imam šta za radit. Ne, nisam se odmorila.

Ja ne bi.
Stvarno najstvarnije. Ne bi. NeČu. Ne želim. Odbijam. FUJ.

Opet to učenje, buđenje, jurnjava do kopiraona, zadaće iz matematike, isprike, usmeno, pismeno, usmeno-pismeno...
I ne mogu ići u srijedu vanka kao da je vikend.

Jako lijepi praznici jako jako. Mogla bi stalno tako. Ne, mama, ne bi mi bilo dosadno. Čitaš, dugo spavaš, pišeš pjesme na pada forumu:D, igraš pikšneri, jedeš mousse, šećeš se, pijuckaš svašta, razgovaraš o temama koje ne počinju na slovo š. Dobro je tako.

Lučija i ja ćemo napisat knjigu. poludokumentarnog tipa:) zasto 'polu', ne znam. zasto 'dokumentarnog', ne znam. ali lijepu knjigu. dobit cete informacije i broj telefona za predbiljezbe:D za keš popust od 2 posto.

ja bi sad morala ucit spanjolski. imam sutra ispit hohoho.
imate ljepe pisme na forumu, bas su fine, o'te čitati.

bok. iva

- 22:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #