četvrtak

ponedjeljak, 27.11.2006.

Imam problem s naslovima

Danas sam dobre volje. Što je, s obzirom na broj prospavanih sati u ova dva dana,kombinatorički test i svu moguću kombinaciju testova i ispitivanja u sljedećih tjedan,dva,tri,poprilično začuđujuće. Al eto. A nekako imam osjećaj da me ta dobra volja neće tako skoro napustiti. (Ne,Iva,ni kad budem u PMS-u.A ako se to ipak dogodi,kupi mi jednu veliku Milku. Svaka čast,Alen,tom tvom Lindtu i njegovim komadićima voća i ne-znam-kolkom udjelu kakaaaaa,al ljubičasto je IN. :D)
A nemam neki poseban razlog. Čak se i zimi veselim. Tj.,ja,po prvi put u jako puno godina jedva čekam zimu zato kaj mi je odvratno da krajem studenog ne da nije studeno nego ptice sele na jug!!! Ma,fuj! Al,dobro,da se ne bi ovaj blog pretvorio u nekakav Greenpeacov ogranak(v.Maximov post :)),zadržat ću svoje crne slutnje o ništa manje crnijoj budućnosti ove planete za sebe. Svi ćemo pomrijeti jer će nestat vode i pobit ćemo se oko nafte i otopit će se sav led i potopiti nas i još će neki komet udariti u Zemlju i Sunce će nas progutati. Sorry,neću više.
A na TBF-u bijaše odlično,super. Jedino me živcirala količina ljudi koja se tamo našla (10 min smo čekali da uđemo,naravno, osim ferovaca,koji su imali poseban ulaz. Mi smo 0,oni su 1.Da.) i što su počeli svirati u pol tri!!! Pa koji to bend,zaboga, počinje svirati u pola tri?! I na kraju mi je bilo drago kaj nisu došli na bis zato kaj bih doma došla na doručak valjda. I nisu svirali nove pjesme,niti jednu,al jesu sve klasike,ono standardno. I LukaLlijepiListovi (LLL) se ošišao! Al ne,ne,nećemo mislit na to. Ne.
A prije toga djevojka me jedna,koja je na medicini 5 dobila iz nekog ispita na kojem su svi pali i čiju smo prezentaciju gledali i apsolutni autoritet za književnost,ako ne zbog slavnog prezimena,a onda zbog pjesama svojih rekli su mi na koji da faks idem. Hvala im. Komparativna i portugalski,it iz.
I Splićani su najbolji plesači,najnajnajnajbolji. Ako se ples mjeri po količini suza koje su mi išle jer sam se smijala i smijala. :D i sad se smijem. :D:D
Tamara,ozdravi brzo!

- 17:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #