četvrtak

utorak, 14.11.2006.

jedna trivijalnost

Ovako, mogao bih danas mnogo pričati o interesantnom binarnom kodu, ili pak o onim antropološkim poveznicama između Hrvata i Iranaca, kao što je HDZ nekad davno nategnuo teoriju. Mnogo je zanimljiva i situacija vezana uz crvene sjevernoameričke vjeverice i serije "svijeta prema JImu" koja me uistinu straši. (zamislite postati kao taj JIm, možda čak i inteligentan čovjek, kojemu ta inteligencija uopće nije potrebna, i jedine mu probleme predstavljaju svakodnevne trivijalnosti)

Mislim da ću, kako sam nekima obećao, pokušati svesti što god želim pokušati reći u par rečenica. Mislim isto da to obećanje pada u vodu.... Eto, ni sam ne razumijem zašto onaj čovjek obojan u sepiju sjedi na autobusnom kolodvoru i čeka. =D

Danas me, makar u većini zamrli, progone moji neuroni sa nekim ne pretjerano jasnim pitanjima o tome kako jedna časna sestra može prijateljovati sa jednom običnom djevojkom. U pravilu, ja uopće ne vjerujem u časne sestre, pa mi takve stvari uistinu nisu jasne.

Evo, ovo je definitivno bio nategnuti post, u kojemu, retroaktivno, ni sam neznam što sam htio reći.

A ništa, što se tiče slikarstva, to je isto veoma nategnuta stvar pa neću ni u to ulaziti.

A što se pak tiče onog Lucijinog sistema : Imam psa...

- 22:42 - Komentari (3) - Isprintaj - #