četvrtak

subota, 11.11.2006.

Tjedan prošao...

Eto, prođe nam tjedan dana od prvog posta, pa ponovno, na vašu žalost, ja dođoh na red... Ne namjeravam o slikarima, o jazzu, o patuljcima, to je već isfurano... Ako bih se ugledao na Luciju, za čiji post kažete da je najbolji, to bi izgledalo ovako: Imam sestru koja ima 20 godina i nema dečka, a ja nemam ni jedno ni drugo. Pa, kako god vi to potumačili, jer ja ne znam dal je to dvostruka negacija ili štoli već... E tako, metodom eliminacije znam da ne želim ni o školi, jer bih tu toliko toga mogao pisati, da bi Makov post izgledao kao mala natuknica obzirom na moj. Zatim, o životinjama bilo koje vrste takođe neću, od lavova do ljudi, ne! O hrani isto, jer sam gladan, pa zato... Subota je, a ja doma, sam, usamljen... (i mama i tata i majina mama, ali se oni ne računaju)... Čestitke Ani, baš je slatka i ima četvrto mjesto! I svim Martinima i Martinama i sličnim imenima, imendan, kako god se to čestitalo... A, ostalima, mnogo vina želim! Pijte, barem se danas smije... I, nemojte vozit, ako inače znate i smijete...Drago mi je što vidim da blog čitaju i osobe koje ne znam... Samo tako i dalje! Letim u flajt simulatoru cijelu večer i polako shvaćam da nabacijem gluposti ovdje, jer ne znam koje teme da se zakačim, jer bih mogao stvarno onda o tome početi, pa nikadd završiti, zato mi sljedeći put recite temu, a ja ću ju razvest za cijeli post, pa makar morao pisati o ničemu. Ma... Bolje da sad zašutim! (znam da nisam ništa pametno skovao, al stvarno nemam inspiracije, čudom nekim...)

paa.ppa
Sjena oliti Sinjor prezident

p.s. Službeno, na vašu radost, ne idem na izlet u Begovo, odlučih! Uživajte tamo i javite se! Sjetite se mene! PeČite palačinke! jeee....

- 22:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #