Četri Elementa https://blog.dnevnik.hr/crystal82

petak, 23.03.2012.

Noć, snovi, san i lijepi dan!

AaaaaaW!! zijev

Nije baš tako rano, no ipak mi se još uvijek zijeva.. Više možda od dosade što na radnom mjestu obavljam uvijek jedno te iste stvari negoli od pomankanja sna. Tim više što sam noćas nakon ne znam koliko dugo doživjela jedan od onih lucidnih snova u kojima sam posve svjesna da sanjam i radila sam sve što sam željela bez po' muke, bez strahova, bez skanjivanja, frustracija i drugih gluposti koje inače prate nas ljude dok sanjamo i naša podsvjest preuzme kontrolu a um stvara iskustva iz trenutno aktivnih misli, briga, sjećanja i fantazija ... definitivno sto puta bolje od onih izluđujućih, mučnih snova nakon kojih se budim umornija negoli kad sam legla u krevet! lud



Zanimljivo je i to što sam iz nekih članaka saznala da naši snovi zapravo nisu nikada unaprijed stvorene priče već se kreiraju dok se krećemo kroz njih. To je i samo po sebi jasno jer očito često sanjam o događajima koje sam tokom dana doživjela i to me izluđuje pogotovo kad nad time nemam kontrolu. Snažni osjećaji koje doživljavam tokom dana znaju mi inducirati toliko žive snove da mi se ponekada čine poput gledanja nekog uzbudljivog filma s jedinom nuspojavom da me probudi snažan strah i lupanje srca, jaka tuga i suze u očima ili neki dobar osjećaj poput smijeha i velike radosti. Nakon čega samo gubim vrijeme pokušavajući shvatiti zašto li sam zaboga sanjala to što sam sanjala. Lucidni snovi su mi stoga mnogo poželjnija pojava jer saznanje da sanjam jednostavno mi dozvoljava da usmjerim san u konstruktivnom i pozitivnom smjeru, kao što inače usmjeravam misli dok sam budna. Sve mi je jasnije da je posve pogrešno smatrati da su snovi nesvjesni procesi koji trebaju takvi i ostati. Ako postoji nešto na što imam utjecaj i što mogu mijenjati onda sam to ja sama a shodno tome i način na koji sanjam.

Kažu da je najvažnije za imati prave lucidne snove usmjeriti se na to prije spavanja, meditirati, isprazniti glavu i ne dozvoliti mislima da lutaju i luduju u svim smjerovima. To zaista dovodi do neke razine svjesnosti tijekom snova.
No osim toga, još više pomaže povećati svjesnost o sebi tokom dana, sa ciljem da tu svjesnost proširimo u svijet snova. Povišenje nivoa svjesnosti, znači i razvoj sposobnosti lucidnog sanjanja. thumbup
Dosta ljudi smatra da su već dovoljno svjesni i ne mogu biti svjesniji više nego što jesu. Međutim često u stvarnom životu to nismo: npr. često slušamo radio ili gledamo TV, a da zapravo nemamo pojma što gledamo ili slušamo. Ostavljamo stvari, ali nikako da se sjetimo gdje, kako i zašto? To su momenti u kojima je naša svjest negdje odlutala i nismo dovoljno koncetrirani na ono što radimo. Nije bit u tome da najednom postanemo opsjednuti okolinom oko sebe, već da konstantno budemo prisutni u svim trenucima koji prolaze. Npr. ako jedemo budimo onda svjesni toga, budimo koncentrirani na okus, izgled, miris, gustoću, tvrdoću, slanost i druge značajke jela koje žvačemo i ne dozvolimo da nam se kroz glavu šeću misli koje nam svijest skreću sa procesa jedenja. Ako se i desi da nas neki drugi problem zaokupi, budimo barem svjesni tog prijelaza u toku svojih misli. yes

A još jedna dobra stvar koja se dešava kada sam svijesnija sebe i svega čime se bavim tokom dana, jeste da moj mozak obrađuje informacije na takav način da stvari koje su mi važne, više ne briše iz pamćenja! Ili drugačije rečeno, ne zaboravljam gdje su mi ključevi, novac i telefon hehe.. pjeva

Eh, kako su neki dani divni.. pogotovo kada sija sunce i stvari se postave u pravu perspektivu! Samo da je čovijek zdrav, sve je lakše.. sretan

23.03.2012. u 09:22 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Srpanj 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

"Na Zemlji su potrebne sve vrste ljudi, ne možete kositar prkovati u željezo, bez obzira na to koliko ga jako udaraali, ali to ne znači da je kositar beskoristan."
Jon Snow, Game of Thrones, George R.R.Martin

A POEM FROM THE HEART:
When things go wrong as they sometimes will
When the road you're trudging seem all uphill
When the funds are low, and the debts are high
And you want to smile, but have to sigh
When care is pressing you down a bit
Rest if you must, but do not quit
Sucess is failure turned inside out
The silver tint of the clouds of doubt
And you can never tell how close you are
It may be near when it seems far
So stick to the fight when you're hardest hit
It's when things go wrong that you must not quit!

Linkovi

Crystal82 Webzone
Facebook profil


Loading