četvrtak, 01.11.2012.

FIRST PASS

Hvala vam na komentarima
Hvala vam na pozitivnoj energiji...
Osjećam se veselo,iako imam trenutke depre...


Što ako padnem??
Da li če mi se rugati?? Što dalje??


Moja je mama,komentirala,da
sam se počela iskreno smijati...
nadam se da če se to nastaviti

jednom se kolegi sviđam...

toliko sam nervozna zbog ispita..nezz kako dalje....
ovaj vikend idem van,i uživati ću


a za tjedan i pol= ispitni tjedan!!!


Da li imate kakve savjete?? Kako ste
vi preživjeli pad na ispitu...

Hvala....mislite na mene


Kako da provedem,ovaj zadnji dan prije fizike??
Moram na faks,tako da mi
ne ostaje puno vremena za učenje sutra..

- 22:13 - Reci mi (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.