četvrtak, 30.08.2007.

ja želim biti kao ona...ona je sexy....

- 14:00 - Reci mi (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.08.2007.

krumpir

sada sam pojela skoro 3 kg...krumpira...pa se bojim vage...nadam se da se nisam puno udebljala...laku noč

- 22:26 - Reci mi (10) - Isprintaj - #

happy!!!

sada sam se vagala ujutro i imam 55.5 kg...stvarno kile idu dolje...imam i jedan ljubavni problem...kada sam bila u jednom kvartu u zagrebu....vidjela sam na zidu da piše: alen+ja=________ _______cerek,,ali ja sam s njim prekinula prije 3 godine....nema datuma...ali ja se još nadam da me voli zato što ja njega ljubim.....
A ANONIMNI ME JE KOMENTATOR PITAO ZA DIJETU PA EVO:
Ujutro: voće ili povrće po izboru (ali nikako konzervirano ili s dodacima)
Ručak: apsolutno sve
Večera: voće ili povrće po izboru
- piti barem 1,5 vode dnevno
KISS...NADAM SE DA ČU USPJETI.....

- 09:40 - Reci mi (14) - Isprintaj - #

srijeda, 15.08.2007.

cool

jučer sam se vagala i imam 56.0 kg.....danas sam bila na dijeti cijeli dan..ali smo naveče bili kod prijatelja...pa sam jela odojjka oko 8 sati naveče....vagat ču se malo kasnije...i trčat ču....CURE HVALA VI STE NAJBOLJE....

- 22:21 - Reci mi (9) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.08.2007.

weekend....novi počeci

SUBOTA:danas nisam na dijeti..pauza od jednog dana...
NEDJELJA:opet ispočetka..skoro sam uspijela..ali oko pola 6 sam pojela dvije čokolada sa nečakinjom,ali poslje oko 9 jabuku..skoro sam se držala dijete..
PONEDJELJAK:pojela sam doručak-voče, i pokušat ču se držati dijete + lagani jogging + trbušnjaka koliko mogu..jučer sam se vagala i imam 55.8 kg... prije negoli sam išla na more imala sam 54.6, a sada skoro imam 56 kg...koji užas...nadam se da ču uspijeti do kraja ljetnih skinuti oko 50 kg,,ali može i koja kila manje..kiss..

- 09:21 - Reci mi (29) - Isprintaj - #

petak, 10.08.2007.

too...

sve je super.....operacija je dobro prošla i sada je na intezivnoj....vagala sam se naveče i imam 56 kg...a ajde dobro ta 1 kg...skinut ču je nadam se..imate kiss.....pusa
p.s.sada idem raditi palačinka sa medom, i jabukama,a dodam i cimeta..jest ču to...ali mislim da ču se sutra javiti..BUCKA hvala na komentaru...

- 21:05 - Reci mi (20) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.08.2007.

ja...................

ja sam ovih dana jako lonly....sada sam pojela 15 palačinki sa čokoladom..a tek ču se sutra vagati..nadam se ako uopče sutra..mama mi je u bolnici...a sutra ide na operaciju...u neizvjesnosti sati prolaze....sve brže..i brže...
POGLEDAJTE KAKO JE MRŠAVA:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 20:56 - Reci mi (11) - Isprintaj - #

srijeda, 08.08.2007.

Što se događa

imam 55 kg..pridržavam se one dijete.. i stvarno DIJELUJE...ako imate problema s kilogramima..uzmite ovu dijetu.....

Ujutro: voće ili povrće po izboru (ali nikako konzervirano ili s dodacima)

Ručak: apsolutno sve (da, sve, eventualno paziti na količinu 'zabranjenih' namirnica)

Večera: voće ili povrće po izboru
- piti barem 1,5 vode dnevno; tko može više, samo naprijed
želim biti kao ona

- 22:06 - Reci mi (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.08.2007.

Vratila se ja!!

imam 57 kg..bila sam na moru kod frendice i par kila je otišlo gore..nadam se da ču ih izgubiti...kiss

Get your own Poll!


- 12:09 - Reci mi (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.