nedjelja, 22.02.2009.

Jedno je misliti..a drugo je znati... :(

Mislima sam da znam…

Mislila sam da sam postigla samokontrolu…

Mislila sam da se neću pre-najesti….

Mislila sam da mi je život savršen….
Ali..ne…

Ujutro je vaga pokazala 57 kg…a sada je pokazala 58.5 kg….
Jediga..ne mogu vjerovati da sam unijela 1.5 kg hrane…

Mama je bila zadovoljna…a meni je mučno…

Škola…kao škola..nikakve novosti…

Ispiti…stres….vika…deranje…plakanje…

Možda sam ja kriva??

Ne znam…stvarno ne znam…

Želim dati sve od sebe..ali to možda nije moguće??'

Želim da budu ponosni na mene…ali samo suze…

Nadam se da vas ne nuče takve misli kao mene..


Imate pusu od Keire…
I’ma let it go
I ain’t standin around crying no more

Image Hosted by ImageShack.us


Mischa je prvo bila MRŠALA....pa DEBELA...a sada je OPET MRŠAVA!!!

- 20:48 - Reci mi (5) - Isprintaj - #

utorak, 17.02.2009.

Baby I love you...But you make me sick

Napokon….

Sutra se nalazim sa frendicom na kavi…
To mi je trebalo..

Slavi rođendan..pa če biti jela…



Zadovoljavajuče na koliko jedem…


Ovo mi je iz nove pjesme od Rihanne (neki tvrde da je od nje,neki da nije..ali pjesma je zakon) obavezno poslušati….


Baby I love you
It’s killing me to say, boy
Baby I love you
But you make me sick

Please don’t take this personal but you make me sick

You make me sick
Make me feel like pulling my hair out and throwing a fit
But there’s something you need to know

- 18:39 - Reci mi (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.02.2009.

Kada će doći???

Napokon ona stara….

Evo..ozdravila sam…ocijene i škola opet su glavni igrači u mom životu…

Nekad poželim…ostaviti sve….otići u grad…na kavu..prošetati se ulicama Zagreba…

Jednostavno markirati taj dan…tako bih sutra……otišla na kavu…ostavila sve…pa makar dobila 100 jedinica…lijepo vrijeme me privlači…

Ne da mi se ići u školu…valjda me neće pitati sutra…niti biologiju..niti druge predmete…

Samo hoću uživati jedan dan u životu…da osjetim da ocijene nisu sve…


Hoću se smijati kao nekada..bez briga..bez želje da prođem s pet..


Gdje su nestali sretni dani...

Gdje je nestalo lice od moje voljene osobe…

Kada će se „crni oblaci“ maknuti sa naših glava….

Jedva čekam ljeto..kada ču se riješiti obaveza..škola..


Jedva čekam iskren osmijeh na mom licu…

Jedva čekam kada će vaga pokazati 55 kg….

Kada će doći sretni dani…


Pusa od Kere...

Image Hosted by ImageShack.us

- 10:57 - Reci mi (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.02.2009.

post..bez..naslova..bez..teme

…bez početka..i bez kraja…


Nisam se imala vremena javljati…

Kada sam bila zdrava..onda me mučila škola…

A sada kada sam bolesna..bolest me muči..od četvrtka imam temperaturu 38-39..
A danas se smanjila na 37..normalno..iako me boli kada dišem…pa ču piti sumameda..


Evo ovo je bio brzinski,bolesnički post..
Imate svi pusu od mene


Image Hosted by ImageShack.us



- 15:52 - Reci mi (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.