petak, 12.08.2011.

Emocionalna ucjena,ali ne odustajem

Drage cure!!!

Stavljena sam pred zid ili pobjeda ili poraz


I tako ču biti na toj kilaži do listopada,a onda ču pokušati opet smršaviti između 50-55 kg,cijelo vrijeme ču biti uz vas..
Toliko mi je mučno od ove silne hrane,ali slaba sam pred njom,govori ako ju volim itd...


Tako se loše osječam,
toliko muke,
suza prolivenih bezveze,
toliko sati provedenih bezveze
Sve je to uništeno jednom emocionalnom ucjenom,a ja nisam niti blizu anoreksije....

Jedva čekam kada ču se upisati na faks,pa kada ču živjeti sama....

Molim vas budite uz mene,pisat ču tjedno tjekom ovog razdoblja

Imate veliku pusu od
Keire

- 21:21 - Reci mi (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.