utorak, 23.05.2006.

The Western Heartlands And The Sword Coast

Western Heartlands je široka, uglavnom plodna ravan koja se prostire od Jezera Zmajeva na istoku do Sword Coasta na zapadu. Geografski, ovom regijom dominira široka, sporo tekuća rijeka Chionthar na jugu i gods-polluted Winding Water na sjeveru. Regiju kontroliraju gradovi-države i lokalni feudalni lordovi. Svi gradovi-države pripadaju Lords' Alliancu, organizaciji čiji se gradovi protežu i u Divlji Sjever. Lords' Alliance je slobodan savez ''dizajniran'' više da spriječi razne gradove od međusobnog ratovanja nego da uspostave neku vladavinu. Najvažniji gradovi-države su Iriaebor i Baldur's Gate. Gradovi Elturel i Berdusk su skoro jednako važni i svi oni su prezaokupljeni trgovinom da bi pokušali dominirati jedni drugima. Ipak u regiji ima dovoljno konflikta. Darkhold, važna Zhentarimska utvrda, prijeti istočnom dijelu regije, ali ona nije jedina opasna citadela u regiji. Uzduž obale je Larloch's Crypt koja prijeti putnicima, dolazili oni iz zraka, ploveći ili hodajući. Trolovi, orci, goblini i koboldi su najmanja prijetnja.




I didn't forget about you my darlings samo sam bila jako zauzeta ovih zadnjih dana. U subotu su bili svatovi moje prijateljice pa otprilike cijeli vikend nisam funkcionirala od posljedica... Prestala sam spavati tj. shvatila sam da su mi tri sata sna dnevno dovoljna, prebacila sam se na solarno napajanje, he he, tako da sam ovaj tjedan nagurala stvarima kojih se želim riješiti. Uh kako volim kada imam vremena za školu, izlaske i my private things :) What can I say..I'm a busy, bossy woman.


Light upon you...


P.S. Oh yes..I met a cute boy, ali više o tome kada se događaji malo razviju :)


ponedjeljak, 15.05.2006.

Faerun...The Dragon Coast...

Dragon Coast je raskrižje trgovine u Faerunu, mjesto gdje brodovi sa Mora Palih Zvijezda prebacuju svoj teret na karavane koje idu preko Western Heartlands prema sjeveru ili jugu. Regija ima reputaciju kao (citiram) ''grijehom natovarena praznička dvorana intriga i mračnih protivnika''. To je reputacija s kojm je teško živjeti i samo veliki gradovi poput Westgatea i Pirate Isles uspjevaju.
Westgate je grad kojim vlada vijeće trgovačkih plemića, na površini i jedan od najmoćnijih lopovskih cehova na Torilu, u pozadini. Nightmasks (ceh) ne upravljaju grdaom na otvoren i očit način već kroz manipulaciju i kontrolirajući određene aspekte trgovine. Tako uspijevaju održati grad korumpiranim i u prednosti za svoje poslove: krađu, otmice i ubojstva.
Pirate Isles je veliki arhipelag u središtu Mora Palih Zvijezda sa kamenim šiljcima koji u kaosu izviruju iz vode i mjestima koja su ne označena na karti i čine plovidbu opasnom. Strateški smješteni, kako bi određivali plovne rute za brodove, ovi otoci su uvijek bili raj za pirate. Najveći otok, Dragonisle, ima osiguranu luku koja je sposobna primiti veliki broj brodova. Također ima malo ili nimalo vladavine.



U subotu sam imala jako burnu večer što mi nije bila pametna ideja budući da sam danas imala ispit...Pokušajte vi zapamtiti značenje i pojam ragode te princip liječenja sa glavom koja vam je upravo ispala iz centrifuge... Da vam olakšam posao, zabolit će vas na drugoj riječi. But no mather, I had fun and I pased the test zujo
Ajme nisam vas mislila tako sve deprimirati svojim prošlim postom, ali imam tako nekih maničnodepresivnih faza od kojih ne mogu pobjeći...Moj terapeut kaže da moram više izlaziti među ljude, ali možda bi to i bio dobar savjet da ne provodim sve svoje slobodno vrijeme s njim u krevetu.... Naravno zajebavam se. Danas sam dobrog raspoloženja pa ga malo prenosim i vama. Enjoy!!


Light upon you...


četvrtak, 11.05.2006.

Misery...

U posljednje vrijeme puno razmišljam o ljudima koji su napustili moj život...Valjda je takvo vrijeme. Juče sam se sjetila dide i bila kao pokisla cijeli dan. Uvijek te ubiju one male stvari, sitnice kojih nisi ni svjestan da pamtiš. Glas, pokret, miris...
Dok sam se vraćala iz grada niz ulicu sam vidjela svoju malu susjedu, jako razdraganu curicu, zapravo sestru mojeg prvog prijatelja iz Vinkovaca koji nije imao tu prigodu upoznati svoju sestru. Poginio je ispred svoje kuće na opći užas svoje obitelji koja je bila toliko nesretna da svjedoči tom događaju. Dok sam gledala nju uhvatila sam se kako razmišljam kakav bi on bio sada da je još živ. Kako bi izgledao, kako bi se ponašao, kakav bi postao.... Izgleda da nam neke stvari nisu suđene da ih doživimo.


Light upon you...


utorak, 09.05.2006.

Faerun...The Vast...

Ova regija i njezini stanovnici imaju mnogo toga zajedničkog sa stanovnicima Sembie i Dalelandsa preko Dragon Reacha. Ova zemlja je podijeljena sa nekoliko rijeka i planina. More je primarni oblik trgovine za ovu regiju i svih pet važnih gradova-država (Calaunt, Tabtras, Raven's Bluff, Procampur, Tsurlagol). Oportunizam i optimizam su uobičajeni u ovim gradovima.
Ljudi ove regije vrlo rado prihvaćaju avanturiste i trgovce. Trgovina je ovdje dominantna sila. Ruralno stanovništvo je jednako praktično i tvrdoglavo kao u Dalelandsu iako polja nisu tako bogata. Gradovima Vasta uglavnom vladaju trgovci i imaju relativno blage i progresivne zakone, osim u Calauntu gdje se banda avanturista postavila kao vladajuća sila tirana. Raven's Bluff je vrlo prijateljski grad i brzo se razvija. Neki ljudi čak i govore da će ovaj grad postati idući Waterdeep. Raven's Bluff privlači mnogo čudnovatih pogleda i veliki broj magova (neke terete, sastojke, uzorke i napitke je lakše iskrcati ovdje).
Calauntom i Tsurlagolom se često koriste pirati i robovlasnici. Vladari ovih gradova čine se manje zainteresirani u zaustavljanju ovih radnji nego li u oporezivanju istih. Svi gradovi u regiji imaju tradicionalni lopovski ceh.



Eto da se pohvalim danas sam se kulturološki obrazovala with my friend Val. We went to the gallery. Prvo smo stajale na ulazu oko 1-2 min nećkajući se (vidi se koliko smo često posjećivale to mjesto :P) but we were surprised with the artwork. Anyhow šta želim reći bilo je dobro...


Light upon you...


ponedjeljak, 08.05.2006.

Faerun...The Moonsea...

To je regija sa dugom povijeti borbe polu-uspješnih naselja koja su uništili humanoidi i monstrumi Ride i Thara sa sjevera. Kako joj se sa juga nalazi ruralna Dalelands, Moonsea regija ima grubi granični rub. Grubi krajolik i gorka hladnoća su očvrsnuli i zatvorili stanovnike. Trima velikim gradovima, Zhentil Keep, Mulmaster i Hillsfar, vladaju okrutni i despotski ljudi. Gradovima koji okružuju ovo veliko more friške vode, vladaju najčešće zli svećenici, moćni ratni lordovi i pokvareni čarobnjaci. Magija ne izaziva strahopoštovanje u stanovnicima Moonsea već ih izaziva na borbu.
Robstvo je jedan oblik života u ovim zemljama i postoji malo dobre zemlje za obrađivanje i radnika koji mogu preživjeti radeći u tako okrutnim uvjetima. Regija je zbog toga popularnija kao tržnica robljem. Chainmen je ustanovio da je ponekad jeftinije ovdje kupiti robove nego li ih sam hvatati.



Odbijanje čokoladnih stvari me je u potpunosti prošlo, ali zato sada više ne jedem neku pravu hranu. Položila sam od zadnjeg posta dva ispita (ma zar nisam prodigy ili šta smijeh). Ovo sa zatrpavanjem sebe poslom se ispostavilo da nije tako pametna stvar. Pomažem prijateljici oko svadbe i mislim da ako to još malo potraje ubit ću nekoga.


Light upon you...


utorak, 02.05.2006.

Faerun...Sembia...

Sembia je zemlja trgovaca kojom vladaju trgovci. To je mjesto gdje je zlato vladar, a profit je mjera vrijednosti muškarca ili žene. Rezultat takvog ponašanja je to da su stanovnici Sembie vrlo radišan narod koji je spreman uložiti dodatne sate u svoj rad kako bi usavršili svoja djela. Obični ljudi koji rade u bogatim agrikulturnim poljima ruralnog predjela Sembie su jednako pošteni i radini kao i drugi. Mnogi prolaznici koji su proveli noć u ovim mirnim i dobro vođenim farmama su se iznenadili zbog reputacije koju je Sembia stekla, ali to čuđenje prestaje kada se uđe u velike gradove poput Ordulina (glavni grad), Selgaunta i Saerloona gdje napučene i urbane ulice ispunjavaju sva očekivanja Sembiine reputacije. Ljudi su neuljudni i fokusirani na to da se obogate. Bogatstvo se hvalisavo izlaže kako bi pobudilo zavist, ali se čuva sa fanatizmom. Vodstvo gradova je potkupljivo, a pravda je još jedna stvar koja se može kupiti i prodati. Porezi u Sembii su relativno mali kako bi potaknuli trgovinu.



Sad se već i ozbiljno počinjem plašiti za svoje mentalno zdravlje. Danas sam odbila punu šoljicu vrelog, čokoladnog pudinga. Inače to se meni rijetko dešava, ako ikad, jer sam ovisnik o čokoladnim proizvodima. Danas sam i službeno počela učiti za ispit koji imam u petak, ali sam potpuno uvjerena da ću ga proći čak i ako ne budem čitala gradivo. Šta da kažem, rođeni sam genije :P


Light upon you...


ponedjeljak, 01.05.2006.

Faerun...Cormyr...

Jedino pravo kraljevstvo u srcu Faeruna, Cormyr mnogi smatraju i najjačom nacijom na Moru Palih Zvijezda. Čvrsto sjedi na trgovačkoj ruti i povlašćuje se sa raznim resursima. Kralj Azoun je možda bio jedini vladar u regiji koji je imao dosta osobne reputacije da ujedini ljude tog područja protiv uobičajenih prijetnji Tuigana.
Cormyrov glavni grad je Suzail, ali je jednako važan i Marsember, grad-luka. Robovlasnici preferiraju lakše mete od nacije sa profesionalnom vojskom i ratnim čarobnjacima pa izbjegavaju Cormyr. Ta nacija sada pokušava napraviti i flotu hipogrifskih jahača kako bi spriječili i napade iz zraka.



U zadnje vrijeme sam baš u nekoj depresiji pa mi se i neda baš nešto pisati i raditi. Jedva se natjeram da otvorim knjigu, a povrh svega sam se i prehladila. Pokušavam se što više zakopati poslom tako da mi ne bude dosadno pa na kraju dana završim umorno, but that's how I like it...


Light upon you...


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>