Moje mračno kraljevstvo...

Između krajnosti....

Ljubav je nekoć nastanjivala svaki najsićušniji i najskriveniji kutak moga bića...
danas, čak i sama teško proinalazim tek sjenku starih osjećaja, sjenku stare mene...
kopam oštrim noktima po svojoj utrobi tražeći znak bilo kakvog osjećaja, makar boli...
ali boli nema, od mene je ostala tek prazna čahura ljudskog obličja, napuhana tek pukim
ponosom i čekam i najnježniji lahor putene boli da me odnese u nepovrat...

i ja razbijena na dva dijela, jedan dio koji teži ka povratku izgubljenih osjećaja, povratku ljubavi,
a druga koja tako ponizno teži ka samouništenju...
razdvojena između dviju krajnosti, sreće i vječite bijede, života i smrti...

borba crne barunice protiv bijele nastavlja se...

05.02.2007. u 20:19 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je kraljevstvo
tuge i beznađa...
kreljevstvo
uništenih snova....
kraljevstvo Crne Barunice!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr