četvrtak, 02.10.2008.

je wrijeme za nowi post? ili...khm...



E pa sada fakat neznam od kuda da krenem...
Škola je počela, i nemože bit bolje...osim sta vec imam komad iz latinskog, ah...hehe
Uglawnom ekipa je fenomenalna...obožawam ih...
Ela, Lorena, Dolores, Ana, DOROTEA, Marinela, Ivan M.,
Bruno, Martija i Narawno Čop...hehe...ewo s njima sam posebno dobra i wolim ih...

Napokon smo se malo snašli po toj školi, ima brdo komada, al pšš...;)

Onako kod mene nema nista nowo...
ljubaw je fenomenalno uz poneke swađice s mojom bebicom, al ajd...zaborawimo mi brzo na to...
Beby wolim teee jakoo...=))


Ono ewo dosla sam se samo jawit jer widim da mi stalno lupate po glawi da napisem novi post, pa ewo...
stawila bi slike od ekipe, al su mi na mobu, a izgubila sam onaj bluetooth za komp...ah speco...hehe


Pozdraw swima... =))


18:22 | Komentari (41) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.