ponedjeljak, 18.08.2008.

NewsMag...BUKSA RULEZ AGAIN...We Party like a Rock Stars...;)


Photobucket


utorak, 5.8.2008...Patriša B Day Patry


Owako...tko je bio...( cijelo wrijeme ili kratko )
Ana, Iwan,Harry, Robi, Mrwa, Ena, Daya
Sara, Tea, Sandra, Toni, Mario, Ivica, Marko
Tomo, Dea, Lorena,Bibi, Koči, Mia, Spajić, Mindžo
Medo, Pepić, Miralem, narawno ja...mislim da sam polaa njih još zaboravila al nema veze...

Photobucket

Xxx...Jer volim kako
izgovaras moje ime
gorim, da li znas
od tvoje blizine
kad mi kazes: hej, kako si
nesto u meni malo poludi...Xxx

Photobucket

Bilo je prejebeno...
Swi su brijali s nekim, uživali, radili gluposti u kocki...lol...
Nitko se nije usudio plesat dok mi cure nismo poludile...
Ja i Ana napravile dobre cd-e, šta je normalno diglo atmosferu...=)
Cajke, Hip-hop, i techno ludilo..weee ;)
Wećina se je ubila od alkohola weć rano, tako da je
bilo zabijanja glawom u zid, spavanja u buksi u boksericama (zna se na koga mislim)
normalno bilo je i swađanja itd...znate weć..klasična sranja...
uglawnom bilo je fenomenalno i nauživala sam se...the best B day do sada...
hehe ;)

Photobucket

Xxx....Ljubis me na svijetu najbolje
puknut ce svi od ljubomore
ljubis me, pola ih zavidi
pola se pravi da ne vidi...Xxx


Photobucket


subota, 16.8.2008 Tomo B Day Party

Owako...tko je bio...( cijelo wrijeme ili kratko )
Ja, Ana, Iwa, Sarah, Tea, Sandra, Spajička, Tea
Tanja, Daya, Stjepani, robi, Mrwa
Ivica, Marko, Bruno, Bundalo i neki njegow ( šta je došo do njega )
Mindžo, Bibi, Nikola ( neki, neam pojma), narawno Tomo...

Photobucket


Xxx...Ljubila sam kao mala
vise ne znam ja
nije igra niti sala
sad sam odrasla...Xxx

Photobucket

Plesalo se , pilo..iako nije bilo puno cuge jer
pola njih nije dalo pare, al eto...
Tomo mi se dero na uho neke cajke koje neam pojma, al eto...
našli smo moje cd-e...hwala bogu...inače neznam...
kad su swi počeli plesat na Lose control...hihi...brawo ja! LOL
bilo je frka s akomulatorom pa smo Ja Tanja i Spajićka pjevale
"poznate hitowe"...haha...ma bila je jebenica...
Šta još...da...prwi put sam vidjela bundala da pleše...
bježala od pola ljudi...
Ja i Ana smo se isplesale...druge ustwari nisam ni primjetila
ona je bila kraj mene, a u mraku baš newidiš dobro...
Tomo sjebo pepiću neumku, i frkaaa...hehe...ma luđaci...
Bilo je prejebeno...


Photobucket

Xxx...I nije vazno sto ljudi misle o tom
nije mi, vjeruj, nije vazno
jer ja cu opet po svom
vazan si mi samo ti, moja ljubavi...Xxx

Photobucket


Eto sad znate, meni je super...uživam
iskorištavam owe zadnje dane prije škole na nabolji mogući način...
Upoznala sam dvije cure Lanu i Maju...super su...obožawam ih...
Bakar je malo živnuo, bar za mene, idemo u Valis ( staro mjesto di se okupljala ekipa )...tulumarimo...užiwamo...i na Tomovom rođkasu se napokon skupila cijela stara ekipa koja se uspjela raspast tjekom ljeta...
Volim swoje društvo, dečka, zabavu i smijeh...NEMOŽE BIT BOLJE...
Wolim was swe...kiss ;)

Photobucket


18:34 | Komentari (97) | Print | ^ |

subota, 16.08.2008.

Ice cold bitch...lol



Ewo samo da wam se jawim...
sutra ću napiat post i o swom i o tomotovom rođendan,
jer danas idem...=)
buksa rulez hihi...
Photobucket


Uglawnom samo da se jawim da užiwam i da
mi je super...


i sad jedna pjesmica...mom dragom prije možda 2 tjedna..hihi
LOL


Photobucket

Poglede tvoje
tako lako citam
malo mi blize pridji
da te pitam
ko je ta mala sto
se uz tebe pripila

Skloni je malo
jer ti rusi cenu
to sto je s tobom
samo dize njenu
tako me gleda
na ulogu se primila

Ref.
Hajde posalji je da
vidi dal' sam napolju
ma nije kriva sto je
naisla na najbolju
pa neka lepo sebi
nekog ravnog pronadje
nocas si moj, a ona
sama nek' se snadje

Hajde posalji je da
vidi dal' sam napolju
u mom ces krevetu
ti docekati nedelju
a ona neka lepo
sebi ravnog pronadje
zar ne zna da je
tudje uvek bilo sladje

Photobucket

želim punooo komm...koliko bude do sutra...hehe...pusa...


13:17 | Komentari (15) | Print | ^ |

nedjelja, 03.08.2008.

Divno je kad nekog volis, jer ljubav je najveci poklon koji dajemo. Ljubav je skola nesebicnosti i vjernosti. Prava ljubav je kad nekoga volis kao ja tebe.




Photobucket


Ewo za dva dana navršit ću 15 god...za neke puno, a za neke čak i premalo...imam neke frke s partyjem jer ljude negdje stalno odlaze pošto je ljeto...ali ipak će nas bit pun kurac...

Photobucket


*Ana&Iva, Lorena&Mia, Dea, Poker, Bibi, Koči, Sedla, Iwan, Žac, Draško,
Harry, Tomo, Pepić&Cura, Mika, Nikec, Ivica, Barbara, Mario...narawno ja...
Di ćemo stat u buksi...neam pojma...
( Dea čuwaj mob )


Photobucket

Sada kad malo pogledam od male bebice pretvorila sam se u weć velikuu curu koja je prošla možda i previše za swojih 15 godina...

Bila sam vrckavo dijete, onda par godina full mirna...nisam se željela prewiše družit...
mislila sam samo na sebe, nije me bilo briga za ništa drugo...obilo mi se to u glawu i nakraju znam da ipak nije swe savršeno u ovom okrutnom svijetu...
Shvatila sam ko su mi pravi prijatelji, nakon nekoliko razgovora zadnjih par tjedana...ne vjerujem više nikome...
puno osoba me razočaralo...
swjesna sam da sam i ja njih razočarala ali nikad nisam vjerovala da bi se takwe stwari mogle dogodit da čujem nešto takvo...ali šta me briga...show must go on...

Pretvorila sam se u opet onu arogantnu curu koja neda nikome da joj se približi...
dosta mi je glume i preseravanja...


Photobucket


shvatila sam neke stwari, skužila kako se trebam ponašat i postavit prema određenim osobama...swe se zapravo promjenilo u zadnje vrijeme...stekla sam nove frendove s kojima prije nikako nisam bila dobra...
Prošla kroz ljubavne krize, sreću, smijeh i suze...laž i prevaru...pomirenje...
i da mi se sve to nije dogodilo nebi ni znala koliko sam sretna i šta zapravo imam...


Photobucket

Upoznala sam osobu koja mi je u ovih osam mjeseci otvorila oči, pokazala kakav je svijet zapravo i kakvi su ljudi...s kojom sam provela najbolje trenutke svog života do sada...osoba koju obožavam i koja će uvijek bit tu za mene bez obzira na sve...osoba koja mi je oprostila puno stvari i koja mi je pokazala šta znači voljeti...uwijek će biti mjesta u mom srcu za tebe...wolim te jako, jako!

Photobucket


Mika hvala za jučer...i narawno Nikec koji mi je tek sada pokazao neke stwari..woljim te...super si frend...
Žac&Ivan...dvije budale, bilo je fenomenalno jučer i Iwan čuvaj taj skuter...U now what i mean...hehe


Volim vas sve...hoću puno komentara...kissy kiss ;)


18:57 | Komentari (94) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.