subota, 10.05.2008.

Narukvice moje- zveckaju, zveckaju...haljinice moje- puckaju, puckaju...moje usne male -peckaju...


Samo da znaš da neću zaboraviti one slatke stvarčice, naše male tajne...poglede...sve šta je vezano za tebe, samo izmami smješak iz mene...
Ostat ćeš lijepa uspomena, i sam znaš zašto...
Bio si vrijedan svega onoga i bilo je lijepo dok je trajalo...
Svemu dođe kraj pa i tome...ne žalim zbog ničeg pa čak ni zbog ovoga sada...jer valjda se sve događa s razlogom...a i kao frendovi opet ću te voljeti jako, jako ali samo na drugi način...
Mali znaš da će kod mene uvijek biti mjesta za tebe...

Photobucket


Par slatkih stvarčica :))

* Mnogi su mi ljubav priznali i kažu da zbog mene pate, da volim tebe nikako da shvate, jer ti imaš dio srca moga i tebe ću voljeti do kraja života svoga.

*Ako ti kažem Volim te, reći ćeš ŠALIŠ SE, ako ti kažem MRZIM TE, reći ćeš NE MOGUĆE, i zato ti kažem MRZIM TE, ali ŠALIM SE, znam da je NEMOGUĆE, Ali VOLIM TE!!

*Tjeram te iz sebe, sa sobom se borim...
želim te mrziti ali prokleto te volim...

*Nemoj piti da se napiješ, niti plakat jer te boli...
već pij da zaboraviš a plači jer ga voliš...

*Voli, živi, razbijaj i pleši, jer čovjek je rođen da gubi i griješi...
Prokockaj dane i ispijaj noći jer jednom to više nećeš moći...

*Drugog ću voljeti, pored drugog ću u krevetu ležati...Taj drugi dio moga srca će zauzeti,ali onaj tvoj dio nitko ti neće moći oduzeti, taj dio će u mom srcu boraviti, jer mi te nitko neće moći oduzeti...

*Cekam na taj pogled tvoj svaki dan,
ka' suncev sjaj poslije ledene kise.
Kada se pogledamo bojim se osjecaja tvojih,
jer jedan dio mene zeli tebe,
a drugi zna da nisi ti za mene niti ja za tebe!

*zar je bitno u zivotu tko ce prvi prici?
tko prvi nazvati?tko sa ponosa sici?
zar je bitno uvijek macho biti?
cekati,trpjeti i alkohol piti?

zar nije ljepse preko ponosa prijeci
reci oprosti,ponos srcem sasjeci
grijesiti je ljudski
oprastati bozanski
zato umri muski
ne ljubi poganski....

nemoj da ti srce od ponosa kamen bude
nemoj da ti dusmani u ljubavi sude
i kad ti srce sve sumnje sabere
ne daj da te ponos do srzi razdere
nek ti srce oprosti toplinu i nadu ,nek zla mrznja nestaje
jer ljubav sve prasta,svemu se nada, ljubav nikad ne prestaje....

*I OPET SE SUTNJA KO HLADNOCA UVLACI U TIJELO I KOSTI
TESKE RIJECI,SUZE ,VRIJU OSJECAJI KAO VINSKI MOSTI
POSTAJEMO STRANCI I TESKO JE IZGOVORIT RIJEC OPROSTI
UMJESTO LJUBAVI BORBA KRVAVA BEZ STIDA I MILOSTI...

NASE VRUCE PLAHTE POSTALE SU PROSLOST
UMJESTO STRASTI HLADNOCA I OHOLOST
NEKAD SU NAM POGLEDI ZRACILI RADOST
A SAD HLADNE PLAHTE ,TUGA I ZALOST...

JA BIH TAKO RADO DA PREĐES PREKO SVEGA
ALI TI SI NEPOMICAN, MUSKI PONOS TI NE DA
RADIJE CES UMRIJETI NEGO ME ZAGRLITI SNAZNO
I RECI:" JOS UVIJEK TE LJUBIM "SAMO TO JE VAZNO....


11:06 | Komentari (44) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.