subota, 23.02.2008.

...


Ovak...malo jednostavniji post...
ovih dana sam bila fakat sretna...sve je bilo bolje nego ikad...
društvo, lik, starci, škola...a sad...??!
Pa neznam...prestala sam biti zadovoljna s jednom stvari i sve se okrene naopačke...
Čula sam neke stvari, za koje neću imat mira dok ih ne riješim...ali ajd...pustimo to...

Ako budem mogla riješit ću to, ako nebudem neznam...napravit ću nešto zbog čega će mi svi srat i govorit da to nisam trebala...ali fakat....čemu da se drugi mješaju u moj život?...bilo bi vrijeme da se i to promijeni...
Počela sam slušat sebe, uvijek su mi drugi govorili šta je najbolje za mene i zato nisam bila zadovoljna...
napravila sam to šta sam htijela i sad me briga...
ne žalim za ničim...
a ako u ovome sada dođe do kraja, šta? ŽIVOT IDE DALJE! Pa i ja...


Jučer sam rasturila Anu u pikadu...samo šta ona ne želi priznat...jel tako Ane???
al uglavnom danas ćemo mi na Hreljinu rasturit ( čitaj: popušit ) od Robija i Larryja...haha...Al dobro...glavna je zabava...kaj ne?

Ništa mogla bi ja polako pa_pa :)...došla sam se javit da znate da nisam nestala...
pussa svima...komajte mi puno... :)

Photobucket

A heart is not a play thing,
A heart is not a toy,
But if you want it broken,
Just give it to a boy.
Boys never give their hearts away
They play us girls for fools,
They wait until we give our hearts,
And then they play it cool
Your life revolves around him,
There's nothing like romance
And then it starts to happen,
You worry day and night and
It never turns out right.
Boys are great though immature.
The price you pay is high,
He may seem sweet and gorgeous,
But remember, he's a guy
Don't fall in love with just a boy.
That takes a lot of nerve.
You see, my friend, you need a man
So, when you think you're in love,
Be careful if you can.
Before you give your heart away,
Make sure that he's a man.


12:00 | Komentari (12) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.