ponedjeljak, 31.12.2007.

Kroz život ti proleti toliko stvari, koje jednostavno nemožeš zaboraviti...

Photobucket


U odbrojavanju posljednjih sati do dočeka Nove godine prisjećam se kako su mi brzo prošli ovi mjeseci...kako su mi prošli, s kim sam ih provela....
Ulazim u Novu godinu sa lijepim uspomenama, novim poznanstvima, godinu starija, mudrija, različitih razmišljanja...shvatila sam koliko je malo ustvari potebno za promjenu...koliko je malo potrebno da postaneš nova osoba...
Svaki trenutak smijeha, tuge, razočaranja, ludila mi je prošao kroz glavu...i kada sam pomislila da su mi se u jednom trenutku nanizale samo pogreške, pojavi se neka pozitivna stvar...
Upoznala sam osobu koja mi je značila sve u životu, jako dugo...mislila sam da se nikada neću moći riješiti tih osjećaja...nisam znala da možeš toliko nekoga voljeti...s njegovim manama i vrlinama...da ti ne smeta nijedna njegova mušica u glavi nego si toliko zasljepljen i smatraš ju ustvari vrlo slatkom...
Učvrstila sam odnose s ljudima koje prije nimalo nisam doživljavala i mislila sam svašta o njima...shvatila sam tko me podržava, voli...tko je zasljepljen ljubomorom, shvatila sam tko glumi....shvatila sam tko su mi pravi prijatelji i koliko zapravo vrijede...
Shvatila sam koliko mi je netko značio, i koliko mi još uvijek znači...shvatila sam da nemožeš zaboraviti nešto šta te toliko držalo uz sebe, niti ikada hoću...neke stvari su ostale zapečaćene u mom srcu bez obzira šta tu više nema osjećaja...
Srela sam osobe za koje sam se bojala da ih više neću vidjeti, i bila pomalo zbog toga razočarana...ali ipak ušla je nekakva pozitiva u moj život...
Upoznala sam osobu koja mi nije dala da budem tužna, koja mi je rekla digni glavu dok sam bila loše volje...osobu koja mi želi sve najbolje i koja je uvijek tu za mene...osoba koja me je u kratko vrijeme jako upoznala...upoznala sve moje strahove, karakter, stvari koje volim i nevolim...osoba koja me je sa svojim šalama ohrabrivala u svakom trenutku i uz koju sam uvijek nasmijana...osoba s kojom imam poseban odnos i koja mi je otvorila oči za puno stvari koje nisam shvatila...tu osobu obožavam i neobično mi je stalo do nje..ni sama neznam zašto sam se toliko vezala...
U 2008. godinu ulazim bogatija za mnoga iskustva, bogatija za mnoga nova poznanstva...sretna i zadovoljna sama sobom,sa ljudima koje volim, podržavam i želim im svu sreću svijeta...sa onima koji mi znače previše...onim ljudima koji su uvijek bili tu za mene :)


15:03 | Komentari (33) | Print | ^ |

petak, 21.12.2007.

Samo jednom mi je trebalo...samo jednom da pogriješim...i ponovno žalim za tim...izgleda da naučiti nikada neću i da nemogu vjerovati koliko ti se netko može uvući pod kožu...



I tako...nisam se javljala jer mi je internet bio u kurcu...eto spremite se na čitanje...
Škola je gotova, napokon uživanje i zajebancija u prvom planu...
jučer bili u Vallisu, igrali pikado...joj neide mi baš, al u svakom slučaju bolje nego prije...LoL...i tako smo se zarazili tim pikadom i potrošili sve pare na njega...
U Vallisu su bili i neki Filipinci s broda, uglavnom nisu nas puštali na miru...provalili smo da baš ne pričamo engleski ali nismo uspijeli pobjeć pitanjima tipa: Kad ideš doma?? jesi li ti moj prijatelj??? HOćeš šta popit??...ugl ogulili smo im dobro pare na pivu, jeger i onaj liker ( joj Jovo kako se zove )...Smijali se ko budale...




X...Ponekad uspomene nisu dovoljne...ponekad neželimo pobjeći od prošlosti...nekada ti je do pojedinih osoba stalo previše...toliko da si spreman učiniti sve, kako biš ih opet imao kraj sebe...X



Blabla...kod mene..pa promjenila sam se..shvatila dosta toga...prestala sam se zabrinjavat nekim stvarima...okrenula sam se društvu, zabavi i mogu reć da mi je bolje nego ikad..naravno dođe do mojih ispada, kad me neko iživcira i onda samo ostane žbeljit...ali žao mi je ljudi takva sam...
Čujem da neko i širi sranja okolo o meni i mojim curama iz razreda...neće dobro proć kad ga mi uhvatimo...promjena ima ko u priči...nekada se i ne nadaš koliko u mjesec dana možeš promijent život, gledat na drugi način na osobe koje si prije smatrao, nečim...neznam ni ja čime...



X...svatko od nas čuva posebnost u sebi, jedinstvo!...svatko od nas ima skrivene talente, želje kojih se boji...iskazati i ostvariti...svatko od nas pokušava težiti nečemu i pronaći sebe...teško je ali shvativši male činjenice o svojoj osobnosti...shvatiš i činjenice o svim ljudima svijeta...shvatiš koliko ti znače te osobe, koliko ih voliš i razumiješ...X

I tako mislim da bi polako ovaj post mogla privest kraju...pozdravljam sve moje slatkiše iz razreda...cure koje su se danas pojavile u minjaku...LoL...i da se danas izludiramo...svi jako dobro znaju gdje...
Pusa...volim vas...



X...shvatila sam koliko mi značiš, tek kad se ona vratila u tvoj život...svaki susret se sveo na previše pogleda i nadanja da ipak možemo ostvariti nešto...moja ravnodušnost nas je samo razdvojila, a želim natrag onu sigurnost, želim natrag ono povjerenje i ljubav..želim natrag nas...X


14:24 | Komentari (66) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.