utorak, 30.10.2007.

Image Hosted by ImageShack.us


Nisam još prešla preko nekih stvari...Nisam prešla preko onog šta se dogodilo...
Netreba raditi toliku dramu oko toga...ali neznam ni sama...kažem si..prestat ću...ali nemogu...
Jače se neke stvari od mene...jači su neki osjećaji...
Lako je reć budi sretna...ali ako ja to neželim...ako neželim njega...ha Dea??...Šta onda???....znaš šta mislim o tome...da je to jedna velika sprdancija i pogreška i da se nemogu pomirit da sam ostala bez onog najbitnijeg...osobe do koje mi je najviše stalo...još uvijek...
Previše je toga u meni šta mi neda mira...neda mi da slobodno razmišljam o ostalim stvarima i budem poput malog djeteta...šta bi najradije htijela...
Htijela bi se vratit u ono vrijeme kad mi nikakve stvari nisu bitne...u petogodišlju djevojčicu koja želi samo igre i razuzdani smijeh..zašto???...Pa mogu reć da mi treba odmor od ovakvih stvari i sranja koje se dešavaju...
Previše se osoba uplelo u moj život...možda sam previše savjeta slušala...
bila sam optimistično dijete, nasmijana lica...gdje je to nestalo?...stalno se pitam...
Još uvijek mislim da nema vedrije osobe od mene, jer me rijetko vidiš potištenu...ali sve držim za sebe i samo za svoje trenutke razmišljanja....

Image Hosted by ImageShack.us

Da i onda se ti trenuci pretvore u dane, kad više ne gledam oko sebe s pozitivom negu u svemu vidim nešto loše...prešlo mi u naviku...prešlo mi u naviku da će se neke stvari ponovit...
Ne bojim se razočaranja, ali treba ga podnijet...puno njih bi došlo do kraha i nebi znalo kako dalje...nisam ni ja znala u nekim trenucima...sad znam...možda sam naučila na svojim greškama...a možda ću ih i ponovit...
Možda i previše puta..previše je tu i toga možda...
Želim da opet postane moguće...
Da ostvarim ono najbitnije...
Jer moje želje neće ostat neispunjene...
Neće drugi gazit po njima...
Ja ću sama upravljat sobom, svojim željama i trudit se da dobijem ono šta želim...ići do kraja...više nikad ne posustati...uskladit osjećaje i razum i nikad ne bježati od stvarnosti...
Image Hosted by ImageShack.us


Samo se jednom iskreno voli
Samo jednom se iskreno ljubi
a opet tisuću puta srce boli
i tisuću puta život se gubi!
Ljubav tada ostavlja za sobom
dubok trag,
gasi svijetlo u srcu
i ostavlja samo mrak
A srce zatvara svoja vrata,
neželi bol,
niti želi da u njemu živi
patnja!
Samo jednom se duboko voli,
samo jednom i nikad više...
a opet toliko puta srce boli,
i iz očiju suznih...
padaju kiše...


18:02 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.