utorak, 23.10.2007.

Dovoljan je samo jedan pogled da saznam sve...sve što ti srce krije....=)))



Dada....promijenila sam se...ili se promijenila okolina....neam blage...
ali znam da su se sve kockice posložile na svoje mjesto i da sam super i sretna...napokon...
Trebalo mi je ovo...čekala sam to jako dugo...jesam dobila sve šta sam poželjela???....ne...nisam...ali zadovoljna sam trenutno s ovime...ima par sitnica koje me muče....ali bilo bi nam dosadno da je sve savršeno???....zar ne?...
Prisjetila sam se danas malo nekih događaja, susreta, pogleda....za kojih ovih dana nije baš bilo mjesta u mom rasporedu...a o kojim sam prije neprestano razmišljala....znam...krenula sam opet s tim...ali jbg....


Image Hosted by ImageShack.us

Riješila sam i neke razmirice i drago mi je zbog toga...napokon i to!
Sad kad se sve posložilo na svoje mjesto...hehe...
Koliko čovjek ustvari traži stvari koje želi....koliko se trudi....ponekda premalo...meni je trebalo vremena da dobijem što želim...nisam dobila sve....razočaralo me samo nešto tj. netko tko mi je prije previše značio...a sad se ni ne sjetim te osobe...tj. razmišljam o njoj još uvijek previše ali znam da nesmijem...jer mučim samu sebe...

Image Hosted by ImageShack.us


Vratila sam se kao vječni optimist...ono šta sam i prije bila....i to napokon....
Kao da su mi se sva vrata sada otvorila i da je sve super i ostvarujuće...osim šta sam dobila kecu iz kemije...=))))
U ono šta sam vjerovala da je nemoguće, ispalo je totalno suprotno...prekinula sam neke stare odnose s drugima, okrenula sam se ljudima koje obožavam...hehe....znaju oni...svi do jednog....
Znaju da ih volim, svakog na drugi način....
Znam da se vrijeme nikako nemože vratit i da ga nesmijem potratit na stvari koje ga nisu vrijedne....

Image Hosted by ImageShack.us


Pozdravići: Ivi&Dei, Sari&Tei, Petri&Ani...Robiju&Bilotu, Kočiju&Sedli, Hakyju&Matiji....sad ostatak ljudi koji znam vrlo kratko ali su mi opičeni do daske....Filip, Ivan, Josip, Dino, Dominik, Marko, Željko ( prestani se ljutit na mene )...Nela, Altea, Sara, Dajana, Azra i neki ostali...ali neću sad o njima!

(Velika pufa i vama koji čitate)


Image Hosted by ImageShack.us


16:23 | Komentari (25) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.