utorak, 16.10.2007.

Feel good when somebody Miss U, Feel better when somebody Loves U, but feel Best when somebody never forgets U...


Image Hosted by ImageShack.us


Pa svaki post ima nešto vedro...nemojte mi pričat suprotno...
Šta da vam kažem...toliko o postovima....zašto imam blog???
heh! Imam par razloga...al nećemo o tome....
Želite nešto vedro??....evo!
Oćete čut???Šta??? Da sam sretna??...
dada, napokon jesam...napokon sam super...imam sve šta želim...
U svemu sam zadovoljna...sa svima sam zadovoljna...
Kako je to lijep osjećaj a nisam ni bila svijesna da je uvijek u meni, da sam gledala sitnice koje su me izbacivale iz takta...eee....pa toga više nema....nema više smješka iza kojeg se krije tuga, ne,ne,nema...sad je samo smješak pun optimizna, zabave...

Image Hosted by ImageShack.us

I ozbiljno to mislim...ozbiljno mislim da mi treba još puno toga, ali zadovoljna sam s ovim što imam...imam pažnju, ljubav, prijateljstvo...tu tkz. toplinu u duši...heh!
Mislim da sam najsretnija osoba na svijetu...lol...malo šale ne škodi nikome...
Najljepše je znat da imaš prijatelje kojima vjeruješ...koji su tu, koji te trebaju i koje ti trebaš...super je imat onu osobu do koje ti je najviše stalo, i znaš da je njoj stalo također...da si siguran u sebe, u ono šta radiš....i nedaš drugima da te gaze...meni je trebalo puno da stanem na svoje noge...ponovno....imam onaj prijašnji osjećaj...znaate ono...happy,happy,happy...hehe....
Osjećaš se poseban kad imaš one do kojih ti je stalo kraj sebe...ma to je nešto najljepše...jebeš pare i ostalo....ne kažem da nisu bitne...ali osvrnite se oko sebe i shvatit ćete puno toga...jel tako Dea??....

Image Hosted by ImageShack.us

Nema poraza dok se ne odustane,nema završetka dok se ne stane.I bez obzira koliko neuspjeh boli i bez obzira kakve su rane,čovijek nije pao dok nije pao u prašini i odbija da ustane.Sudbina ga može šibati,dok ne postane ljut,al čovjek nije pao sve dok ima šanse za jo jedanput.Čovijek nije pao sve dok ne umre niti je pobijeđen sve dok s pokušajima ne prestane...UPAMTITE TO...=)


Image Hosted by ImageShack.us


17:15 | Komentari (57) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.