nedjelja, 23.09.2007.

Objašnjenje...



Ekipo moja...sve je ok!
Šta ste se tako pobunili....znate kako mene uhvati, moja razmišljanja...samo su ovog puta bila potaknuta nekim događajima...
nemojte mislit da sam u totalnoj depri....gle shvatila sam neke stvari...i sad da vam to objasnim moram pisat post...
u tom trenu sam slušala neke pjesme...odvrtile su mi se neke stvari u glavi...i nasto je onaj post...
Sarice ne brini se za mene ja sam ok! Nema beda, ni kakvo plakanje...=)))
gle pričat ćemo i jedva čekam da čujem ono za ona tvoja dva lika...hehehe...
eto stara Patricia se vratila....
vidim da se svi odmah pobunite....
vjerujem da su i vama došli takvi trenuci pa vas puknu svakakva razmišljanja...
gle maleni moji...život ide dalje, nakon svakog završetka ide novi početak...( sara znaš o čemu pričam )...
evo mislim da sam dovoljno rekla....nikad u životu nisam napisala ovako brzo post....eto...vidite šta mi vi radite...a Sarić nećeš me danas vidjet na primorju...idem negdje drugdje...ajd mala moja znaš ti da sam ja super....vječni optimist...znaš to...ajd svima jedna velika pusa...


( sarice mislim da biš sad trebala shvatit....sve je ok....zajebala sam neke stvari....ali we are again...again...hehe....)ma uostalom pričat ćemo...pusa svima...


19:24 | Komentari (28) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.