utorak, 04.09.2007.

Imam hobi...trčim po sobi...mučim sebe...mislim na tebe...volim te više od sebe,ali kad razmislim...ma ko te jebe...bolja sam od tebe...



Eee kad bi to bilo tako lako reć ( ovo u naslovu )...
Švrljala sam malo po blogovima...čitala postove i svi su o ljubav, prijateljstvu osjećajima...
Valjda nam je to jedina stvar o kojoj treba pisat...ma neznam...
bezveze mi je više govorit o svojim osjećajima kad oni koji bi trebali znat kako se osjećam to neznaju....sve se više osjećam potišteno....razmišljanja me vode negdje....neznam ni sama kamo...
neznam šta treba napraviti u jednoj stvari??
Kako doći do onoga šta želim???....nikad mi to nije bilo ovako teško...
mislim da su sve nade izgubljene...ali opet...
ma ja sam još samo klinka koja nezna kako riješit svoje probleme i pronaći ono šta želi...prošla godina mi je bila nekako drugačija...manje sam se brinula oko toga šta osjećam...a sad...svašta...svega...
I još je škola počela, nebi htijela da ponovim prošlu godinu i da se osjećaji prema jednoj osobi izgube i ponovno vrate samo jer se nismo viđali...nekad ful mislim da život nije fer...eto opet sam u velikoj ekipi....stalno smo zajedno...nema boljeg razreda od nas...ali ta škola???joj...blago onima koji neidu u školu...to sam rekla već 1000 puta i reć ću još toliko....jer ju mrzimmmm.....ali dobro i to će proć...jednog dana...
a do tada ću se mučit sobom, svojim razmišljanjima, glupostima, osobama do kojih mi je stalo...možda i više nego šta bi trebalo...al ipak ja sam samo obična cura.... =)

Pozdravići: Ivi&Marku...Rikyju, Sari, Tei, Leonu ( reć ćeš ti meni sve )...
cijelom mom otkačenom razredu, budalicama s Borca
I najboljem piplu na svijetu...;)





Ne vidiš me, ne gledaš me, ne poznaš me…
Ne zanimam te, ne sviđam ti se, ne voliš me….
Ne zapitkuješ me, ne odgovaraš mi, ne ljubiš me…
Ne smatraš me dostojnom, nisam tvoja…
Ne osjećaš toplinu, ne osjećaš dušu..
Kad sam kraj tebe, patim, smrzavam se…
Boli, nemam zraka, davim se…
Grlo mi je suho, mučno mi je, ne znam govoriti…
Tresem se, vrti mi se, zaboravljam se…
Odajem se, predajem se…
A ti to znas…
I uživaš u moći koju imas…
I samo se smješkaš, pokvaren si, zao si…
Bahat si, sladak si, neodoljiv si…
Topim se, pjevam, isčezavam…
Toliko me posjeduješ da je strašno…
Kad se sve to dogodilo…
Otkad me imaš?
Ne sjećam se…. odnedavno…
Ili oduvijek…
Bojim se, odlazi molim te…
Nestani zauvijek, ne trebaš mi….
Noćas mi ne trebaš, a sutra….a dan poslije…
bez obzira na sve uvijek ću te voljeti!




P.S. Imam novu zurku...hehe...


16:23 | Komentari (33) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.