srijeda, 08.08.2007.

You will always be in my HART...



Alo Spaljenci evo mene...
U subotu sam proslavila svoj bajni rođkas, bilo je ludo, a lijepo se potrefila i Bakarska noć...
Pa je bilo savršeno...To je bila subota a moj pravi rođkas je bio u nedjelju, pa su mi odbrojavali sekunde do rođendana kad prođe ponoć...
Ali pustimo to...kakvi su vama ovi dani???
More, izlasci, ludnice...i blesavi Sedlić kad mi onako napušen navrati...ma budala...
Imam osjećaj da onih tkz. depri više nema, sad sam ispunjena...napokon su se ostvarila moja
očekivanja, stvari sjedaju na svoje mjesto i to je jedino važno...
Možda sam i na tom putu do savršenstva povrijedila neke osobe....ali nije mi žao...
puno njih je to zapravo i zaslužilo svojim jebenim ponašanjem...
Ovih dana događaju mi se i čudne stvari, ne kužim ih uopće...previše zamršene situacije,
bez nekog objašnjenja...nadam se da ću uskoro pronaći odgovore na pitanja koja me muče...
Nadam se da ću bit sretna i da me ništa neće slomiti, kao šta se prije moglo dogodit...
Nije prošlo dugo vremena odkad sam vam se javila...ali stvari se mjenjaju iz dana u dan...
i svaki dan skupljam sve više pitanja na koje neznam odgovor...
Svaki dan javljaju se neki novi osjećaji...i dobri i loši...
Osjećam se oslobođeno od prevelikih razočaranja i neželim se više nikad tako osjećati...šta će bit teško u svakom slučaju...i istina je u ovo naslovu...da će mi netko zauvjek ostati u srcu...
previše je stvari napravljeno da se to tako lako zaboravi...previše je tu osjećaja....valjda....nisam ni sama sigurna..ali znate ono "slijedi svoje srce"... ja to nisam nikada radila do sada i uvijek je razum pobjeđivao....ali vrijeme je da stanem na loptu...vrijeme je da smrvim jednu osobu i dobijem ono šta naočigled pripada meni...sigurno!!!
;);)

P.S. Its All About Us, and You know That...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


16:06 | Komentari (45) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.