ponedjeljak, 23.04.2007.

NOVI POST....UHVATILO E PISANJE...HIHI


Ako sam ikoga povrijedila svojim možda nepravednim
zaključcima, žao mi je...to vrijedi za Linu...
Ja neznam dali je istina ono šta se priča, ali stvar je u tome da ja više nikome nevjerujem...
jer sam prije previše vjerovala ljudim i razočalala
sam se u njima, ali šta se može...
DAli ste ikad imali osjećaj da se svi oko vas pretvaraju da vas vole...
E pa ja baš sad to mislim...
Mislim da su svi samnom dobri iz koristi...
Al sigurna sam da me moji pravi prijatelji nikad
nebi iznevjerili i da nikad neće...
Ono šta me najviše živcira je kad mi ljudi neznaju reć u facu ono šta misle o meni...
Pa daj ajde, ako ti išta smeta, reci mi to...nemoj jebat...
Poslije saznajem da su mi svašta govorili iza leđa,
a ustvari meni glumili frendove...a najgore je to da ono šta pričaju
nije istina, zato i nemaju petlje to nekome reć u facu...
Al ja sam sretna jer sam sa svima super, i iako se tu nađu neki pojedinci koji me
možda nevole, uvijek se većina okrene protiv njih u moju korist...
I TO JE JEDINO ŠTA ME VESELI...
Znam da se nikad neću razočarat u svoju najbolju frendicu i jednu (mušku )
osobu s kojom sam se skoro posvađala, ali shvatila sam da to toga nije vrijedno, jer
bi onda izgubila nešto još vrijednije.....
Za neke od vas koji možda niste ni shvatili ovaj post...
ŽAO MI JE, ALI JA VOLIM PISAT U ŠIFRAMA...
I porukica za onu kuju koja mi dolazi na blog i pušta onakve komentare:
GLEDAJ, MENE NIKAD NIJE BILO BRIGA ŠTA LJUDI MISLE O MENI, TAKO ME NIJE NI BRIGA ŠTA TI MISLIŠ....JA ZNAM DA TI SEREŠ GOVNA KROZ USTA, ALI BOLI ME KURAC...TO TI JE IZLIKA DA POKAŽEŠ KOLIKO SI TI ZBILJA LJUBOMORNA KAD MORAŠ GOVORIT LAŽI I VRIJEĐAT NEKOGA DA BIŠ BILA U CENTRU PAŽNJE...JA TO NEMORAM RADIT TAKO, JER JA VEĆ JESAM U CENTRU PAŽNJE VIŠE NEGO TI, KO GOD DA JESI, ZATO ODJEBI...JA NE PADAM TAKO NISKO...smokinsmokinsmokinsmokinsmokin

Hej boy znam da si mi bio na blogu, haha...pa evo par slikica za tebe ljube...;




19:39 | Komentari (24) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.