petak, 09.02.2007.

Tonight I`ll be your naughty girl...I bringing all my girls,to get this party start....I know you wont my body...

Pošto se bliži Valentinovo,pa sam dobre volje...
ja sam se sjetila napisat post....
jedva čekam....
100% će svi u školi brundat o tome...
ja se nadam...
danas je bio nogomet u dvorani..
zajebavali smo se i tak...
uglavnom....sve po starom je kod mene...
osim šta su se danas u školi dvije cure potukle...
svašta...
Ja sam se i poriječkala sa jedna dva kretena iz 8a...
Iva...za tvoju informaciju to su bili Tomislav i Ivica,...
upsić...
ma jebe mi se...
ustvari prvi put sam progovorila s njoma uopće...
NAPISAT ĆU JA JOŠ POST O VALENTINOVU...
I tako da ću vam sada stavit par stvarčica pa vi ljepo delajte
šta oćete...kizza...naughtynaughty

Ovo je za jednog slatkog dečka;
Image hosting



Sarah, htijela si natrag ovu sliku;evo ti jee...
Myspace layouts





18:06 | Komentari (21) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.