utorak, 23.01.2007.

here I am again...for all of you....I fell something new ina my life...I dont now what is that....but I think that is so beautiful thing caled LoVe!!!!




nakon malo blesavog naslova....bang
neznam šta mi je bilo da sam ga stavila...smijehsmijeh
tužna sam jer me niko ne posjećuje...nemam komentara...šmrc...šmrczijev
čak mi ni frendica nema....ajme kako je dsadan život trenutno...
Danas smo ja i Iva izvele malu frku na marendi...thumbuprolleyes
...pa su jedni tipeki mislili da ih pratimo....a svašta....smokinsmokin
meni se u zadnje vrijeme neda uopće pisat....pa vam jednostavno
stavljam malo slikica....tako ga se ne vidimo tj. ne pišemo često....
možda i zbog škole nemam baš puno kementara...al hoću komentareeee!!!!
brzoooooo!!!!!!!!!!!!

A SAD EVO MALO SLIKICA...:::;;;

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

ETO....pusica svima koji me poznaju i koji mi dolaze na blog...PUŠTAJTE KOMENTARE...I TO HRPU...!!!!thumbupthumbup
burninmadbangpartycerekheadbangsmijehrolleyesludnaughtywave:




18:19 | Komentari (27) | Print | ^ |

utorak, 16.01.2007.

Bye....bye...praznici....

Etogac...praznici završili i škola došla...burninmadburninmad
neda mi se učit...al zbog društva idem u školu...
I tako je danas prošo još jedan dan...
žao mi je šta vam neću moć ćešće pisat zbog škole...mad
učenje i tak to...joooj neda mi see...!!!
neznam više šta da vam napišem nego da mi...
hm....pustite punoo komentarčeka...
Ja ću vas posjećivat koliko mogu...
neću vas zaboravit...nemojte ni vi mene...thumbupcerek

Pusica...i evo malo slikicaaa....!!!wavemah


evo više i te slikicee;;;;;;

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting




18:51 | Komentari (8) | Print | ^ |

ponedjeljak, 08.01.2007.

My life is soo boaring in this moment that I yust wont to kill myself....


Nebojte se naslova...meni je malo dosadno pa sam vam
došla...kiss
Eto pustit ću vam malo slikica i nekih zabavnih testića i
sitnica...ak mi se bude toliko dalo...
etogac; thumbup

Pa neki testić...evo šta je meni došlo...pa sad
vi vidite dal bi te ga i vi riješili...ako da...kliknite;bang




Your Theme Song is Back in Black by AC/DC



"Back in black, I hit the sack,

I've been too long, I'm glad to be back"



Things sometimes get really crazy for you, and sometimes you have to get away from all the chaos.

But each time you stage your comeback, it's even better than the last!



Živim na Zemlji...a dolazim s...;namcor
pogledajte šta mi je došlo...thumbup




You Are From the Sun



Of all your friends, you're the shining star.

You're dramatic - loving attention and the spotlight.

You're a totally entertainer and the life of the party.

Watch out! The Sun can be stubborn, demanding, and flirty.

Overall, you're a great leader and great friend. The very best!



Umrijet ću sa 82 godine...hm??blabla




You Will Die at Age 82



Congratulations! You take good care of yourself.

You're poised to live a long, healthy life.



Moje ljubavne tajne...burninmad




Your Love Life Secrets Are



Looking back on your life, you will have a few true loves.



You're a little scarred from your past relationships, but who isn't?



It's important to you that your lover is very attractive. You like to have someone to show off.



In fights, you are able to walk away and calm down. You are able to weather the storm.



A break-up usually comes as a shock to you. You always think things are going well.



Jesam li dobra ili loša cura...hmgreedy
DA VIDIMO...cerek paa...ovo baš i nije totalna istina...hm??




You Are a Bad Girl



You are 30% Good and 70% Bad

You're a total bad girl, from your wild hair to tattooed toes.

But you're too badass to even care if you're labeled "bad"!



Koja boja mi pristaje...party




You Should Wear Gold



Wise and optimistic, you prefer colors that are classic and sophisticated.

Gold represents the personal power you've cultivated in your life - as well as your future successes.



Kako mi ide kontanje....cerek




You Are a Friendly Flirt!



You are quite the flirt, but you don't flirt with just anyone.

And you hardly ever get caught, because your flirting seems so friendly.

You've got a good thing going. Tons of friends, both guys and girls.

And if you do decide to flirt, hardly anyone's the wiser. Pretty trick!



S kojim horoskopskim znakom bi trebala
biti...zijev




You Should Be With an Air Sign!



Your best match is a Gemini, Libra, or Aquarius



Why? You crave excitement and playful banter

Only an Air Sign can match your wit - and keep you on your toes

As for fun, an Air Sign guy will show you plenty? with tons of surprises

Just be sure to introduce him to some new playful experiences as well!



Kako me dečki vide????




Men See You As Desirable



Men often find you immediately attractive and sensual

You're honesty is refreshingly beautiful ... it draws guys in

You are also able to be open with your feelings with no emotional baggage

Packing light means you enjoy new relationships easily



Koji je moj parfem...???eeknaughty




Your Perfume is Glow



Fresh, sexy, and clean.



You're real, intimate, and exciting.



Your lush sensuality appeals to men...



And you're as sexy as Jennifer Lopez.



Power scents: Orange flower, grapefruit, and citrus.



TO BI BILO SVE ZA SADA...JOŠ ĆU JA PRERADIT POST...SUTRA...TAKO DA NEĆE BIT SAMO OVO...A VI KOJI ME POZNAJETE....RECITE DALI SAM JA STVARNO OVAKVA...!!!???!!!thumbup

Stay cool....everyone....!!!


23:36 | Komentari (21) | Print | ^ |

ponedjeljak, 01.01.2007.

....HERE I AM AGAIN.....


Evo me dragi moji blogeri....došla ja napokon....yesyes
Neznam od kuda da krenem.....možda od početka....thumbup
Bila sam s frendicama u Rijeci......dobro smo se zabavile....upoznale brdo komada....kontale....ludnjami

I tako to....i onda je došao doček nove godine....ha,ha...
Party nije bio loš....ali ja sam očekivala puno više....naljuti me kad vidim da neki ljudi nebi ništa napravili za frendove...headbang
Iskreno...party je bio super al nas je bilo malo....po mom mišljenju trebali smo bit i u kuću i vani.....a mi smo išli van...možda nekih 10 min....namcor
Tako su sati prolazili mis ludovali i plesali....i onda otišli na trg....par minuta prije ponoći....deaddead
Tamo smo sreli dobre, stare, bakarske i lude dečke.....bili su naroljani ko mile majke...rolleyesrolleyes
Onda smo gledali vatromet...kojeg nikad nije bilo toliko puno kao ove godine...onda su ovi moji pili šampanjac....a ja jadna na kraju nisam dobila ni gutljaj jer sam slala poruke jednom tipu....izgleda kao da se neš naljutio na mene....a ja nemam blage zašto....ma boli me....više za njega...
Sad mi se možda sviđa netko drugi....thumbup
Onda krenuli natrag u podrum....slušali muziku...i onda smo ja i Ana otišle....
Spustile smo se na Primorje...čestitale svima Novu....dok su one pijane budale hodale ljevo-desno oko nas....nismo ni mi bile niš bolje...nono
I tako sam došla doma....negdje oko 3 ili 3 i pol...jer je bilo dosadno....legla u krevet...upalila TV...i gledala neka sranja...nemam blage šta više...puknucupuknucupuknucu
Ujutro sam se probudila....bolje rečeno....u podne sam se probudila i vidjela gomilu poruka na koje nemogu odgovorit jer nemam para na računu....nononononono
Idem se sad obuć i otić do Ivice....po CD-ee i šminku....
Aj dragi moji....želim vam svima NOVU I USPJEŠNU NOVU GODINU....DA MI BUDETE SRETNI U LJUBAVI NAJVIŠE....A OVO DRUGO ĆE I SAMO DOĆ...pozdrav svima i pustite mi puuno komentara....wavecoolbangburninmadyeswinkmah

Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this!


14:43 | Komentari (33) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.