petak, 15.12.2006.

bogte...koji dan...



Danas sam se ko i obično digla u 7 h...za glupu školu. Prvi sat je bio tjelesi, onak da se razbudimo...ja ga nisam igrala...smuljala sam da imam ženskih problema. Drugi i treći sat je bio glupi zemljopis...morala sam odgovarat za 3...i uspjela sam, šta je pravo čudo....za kakvog nastavnika imamo. I dok je on pričo kako sam se ove godine totalno uljenila...ja sam samo klimala s glavom...ubiti spavala na satu!!!
Onda je došla marenda !!!
Mi petkom imamo skraćene nastave a pomorska škola...nažalost nema...šmrc...šmrc
al nema veze, bez obzira šta nam je marenda bila kraća ostale smo duže da vidimo mog slatkog
tipeka...i NORMALNO ZAKASNILE NA NASTAVU...prošla su još i ta dva sata... i onda je došao nogometni TURNIIIIIR...kojeg mi cure jedva čekamo...jer se malo zajebavamo s dečkima.
I normalno neki se mali zacopo u mene...mlađi je...al šta je najgore sladak je...al boli me za njega...imam ja još i slađeg...bolje da vam ne pričam šta mi je sve napričo...
I sad dok se dvoumim na koji party da idem za novu godinu...pišem vam post...je vidite koliko mislim na vas...
Iva me je pozvala na party koji zajedno organiziramo i sve smo već isplanirale...a onda je danas došo Sedlić i pito me dal ću s njim i njegovim ludim frendovima slavit novu godinu...možda izgleda OK! al i nije baš...bilo bi alkohola ( šta nema veze, jer napit se mi nije neka strana stvar ) al pokušat će me nagovorit da zabrijem s jednim tipom...i znam da će oni uspijet u tome ako se napijem...TAKO DA NEMAM BLAGE...di da idem...mislim da ću ić kod frendice... DAJTE MI VI POMOZITE, RECITE GDJE BI PO VAMA MOGLA IĆ?
pliz recite; a dok razmišljate ja vam pustim par slikica;

Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this!


17:51 | Komentari (38) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.