utorak, 12.12.2006.

MRZIM ŠKOOOLU.....

Današnji dan je bio ko i svaki drugi...još jedan ponedjeljak i opet počinje škola...blaženi vikendi, bar nema škole.
Danas sam pokupila 1 iz matiše, baš bajno...mrzim taj jebeni predmet i tu kozu od nastavnice koja me živcira ko nitko drugi...iz engleskog ću izgleda na polugodištu imat 4, a šta je trebalo bit 5...isto tako i biologija...tako da nema šanse da prođem polugodište s 5...ma jebe mi se više za sve...valjda ću imat prosjek za upisat pomorsku...ha,ha...
Sutra pišemo kontrolni iz fizike, pita me kemiju,...odgovaram matematiku....jooj koji jebeni dan...tj. tjedan...
Danas sranja u školi, sutra svašta u školi...u četvrtak lektira koju nisam ni pročitala...u petak kontrolni iz zemljopisa...i nogometni turnir. To je jedino dobro, bar se malo zajebavmo s dečkima...
Ići ću navečer van i s frendovima...malo se zabavit i skrenut misli s ove glupe škole...a to ću sigurno uspijet ako jedno slatko biće bude vani...Najbolji predmet je...vjerujte mi MARENDA...pogotovo ako u gradu imate srednju školu...hm...hm i komade!!!!!!!!!!
Glupa ravnateljica nam neda da radimo mozaik na zidu...tako da se više ni nemožemo izvuć sa satova...mrzim sve nastavnike i iskreno ne kužim ljude koji VOLE ŠKOLU...???

meni se neda više pisat pa ću vam sad stavit par slikica;

Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this!


16:43 | Komentari (16) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.