nedjelja, 03.12.2006.

Novi blog...stari zašteko




Ljudi imam novi blog jer nisam mogla uć u stari...zablokiro se...inače ja sam dobra stara pease13.
Tako...da krenem iz početka...jedan dečko se pali u mene, i sad me moja luda Iva zajebava zbog toga...a jedna me uspoređuje s njegovom bivšom...daj molim te...ohladi malo...to je prvo šta pomislim kad vidim tu ljubomornu kozu. I tako, dečko koji mi se sviđa još ko sramežljiva babica ništa ne poduzima...i to me živcira.Ovaj tjedan upoznala sam dvije zakon cure Melitu i Marijanu...baš su dobre...al ipak moje frendice su moje frendice...i baš mi sad nekako najbolje sa mojom starom Ivom. Anja mi je zakon...bolje cure nema...luda i dobra...nemožeš vjerovat...baš nam je zakon u školi jer neidemo na nastavu jer crtamo nešto na zidu pred ulazom pa smo zauzete...ljubav SUPER, društvo SUPER...I MENI TRENUTNO NEMOŽE BIT BOLJE... idem ja sad ručat...pa se pišemo kasnije i stavit ću vam amlo slikica...
POZDRAV Robiju, Joji, Meliti i Marijani, Ivici, ostalim curama iz razreda i naravno Anji.....


PU$AAAA!!!!! Volim vas sve, pustite mi KOMENTARE******


13:56 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.