Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kao veliki ljubitelj životinja, molim da kliknete na Noina Arka , možda vas koje tužno siroće osvoji

A ako imate svoje četveronožce, neka se nađe veterinarski kutak



Sexy praznike svima želi Confetta
kiss

confetteria

petak, 24.11.2006.


danas sam dobila mail:






Jeste li se ikada zapitali kako izgleda "oprosti"













Opet se osjećam kao pas...

u duši osjećam krivnju , i tugu ... ogromnu

osjećam da je zaista gotovo, šutnja je sve rekla

Još prije par dana bila sam presretna... ali onda je jedna njegova rečenica sjela upravo onako kako nije trebala... I sve do sada prešućivane stvari, sve ono o čem nisam željala razmišljati, šta sam sakrivala od same sebe... Sve je to u svom najgorem obliku isplivalo u mojoj svijesti. I uobličilo se u riječi... Sve što sam prešućivala i gutala do sada, uvjeravala samu sebe da je nevažno...

I njegova djetinja reakcija... reakcija prekida sve komunikacije. Reakcija primjerena osnovnoj školi, ali ne i završetku veze između dvoje tridestogodišnjaka... Smatram da veza koja traje duže od pola godine zaslužuje više od par kurtoaznih rečenica mailom.


I zato neka mi oproste svi koji su vjerovali u nas... Možda uspijem i sama sebi oprostiti, ali ovaj puta su mi jasno okrenuta leđa, nije mi ostavljen izbor.



Sutra sam pozvana na privatni party sa profesionalnim DJ-em.Na popisu je 85 uzvanika i svi smo zamoljeni da obučemo crveno...

Među njima je i netko tko se godinama uvijek trudio, kome je bilo stalo... A ja razmišljam da mu konačno pružim šansu.

- 20:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
o ljubavi ... i ostalim stvarima koje idu uz nju


tko se srami ostaviti komentar javno, neka mi šapne na: confetta_love@yahoo.com