Osmijeh je najvažnija stvar na svijetu! Čuvajte ga!



Sretna sam, osjećam se kao da letim. Vani je tmurno i kiša polako pada, ali iznad mene je sunce, oko mene cvijeta cvijeće. Živim jedan prelijep period mog života, sve ide savršeno, kao iz bajke.

Iskreno, to se nije dogodilo samo od sebe. Potrudila sam se i učinila ovaj dio života prekrasnim. Nekad morate uzeti stvari u svoje ruke i stisnuti zube. Vjerujte, stostruko će vam se vratiti.

Uživajte, smijte se, zezajte, družite, veselite… Život je jednosmjerna ulica, kada prođe nema povratka. Život je vaš i vi ga učinite onakvim kakvim želite da bude. Ne dopustite drugima da vam se miješaju u život jer on je samo VAŠ!

Jučer mi se dogodila situacija zbog koje bi mnogima zasuzile oči. Radi se o onom dečku zbog kojeg se bediram. Naime, jučer je rekao da ga zanima jedna cura iz mog razreda. Mnogi bi počeli plakati, osjetili bi bol u srcu i počeli mrziti tu curu.

Znate li koja je moja reakcija bila? Samo sam rekla: Sljedeći!
Znate li o čemu pričam? Da ne treba gubiti vrijeme plačući za nekim kome se ne sviđaš! Krenula sam dalje...bez suze u oku, bez slomljenog srca, bez ikakvog znaka žalosti…

Danas je taj dečko stajao na hodniku i moj prijatelj s njim. Nakon što sam ušla u razred došao je taj prijatelj do mene i rekao mi da se sviđam tom dečku. Dečko je očito neki ženskar ili se još traži. Jučer se zanimao za onu curu, danas za mene, već sutra će biti neka treća. No to me uopće ne zabrinjava. Ako ćemo iskreno, baš me briga.

Ja sam takva osoba. Ne opterećujem se nebitnim stvarima. Huxley je rekao: Samo je jedan kutak svemira koji možete sigurno promijeniti, a to ste vi sami. Ja sam se jako promijenila unazad godinu dana, nabolje dakako. Postala sam sretnija, zadovoljnija, uspješnija. Osmijeh je najvažnija stvar na svijetu. Čuvajte ga!


JOJ… USKORO MI JE ROĐENDAN… (28. 09.)… JEDVA ČEKAM…


25.09.2006. u 21:07 | K | 13 | P | # | ^


Jer bio si mi sve...???



Ponekad mi je stvarno dosta svega, ko na primjer danas...
Fakat mi je dosta već svega, već su mi svi dosadili;
I oni koji su mi prije značili mnogo, SVE, oni su mi SADA NIŠTA!!!
Nemam pojima zakaj, stvarno neznam koji mi je vrag...
Imam osjećaj da me nitko ne voli...
Sve mi je ravno, jednostavno mi je dosta....


DOSTA mi je mojih propalih maštanja o savršenstvu, o SAVRŠENIM LJUBAVNIM RASPLETIMA, o idiličnim situacijama...
DOSTA mi je ovog prokletog života koji mi svakim danom donosi sve više nevolja, sve je dosadniji...
DOSTA mi je potrage za ljubavlju... ionako nikada je neću pronaći... moja posljednja nada je umrla...


DOSTA MI JE SVEGA I SVIH...
Jer on mi je nekad bio sve, a sad ga nema...
Oni su mi nekad bili bliski prijatelji, sad smo daleko jedni od drugih...


Više ne vjerujem u onu rečenicu DREAMS COMES TRUE...Više ne vjerujem u sebe, u ništa...
A sve to zbog njega... zbog PROKLETOG SAVRŠENSTVA....


Sretan rođendan GITI (22 .09. 2006- ŽENA NAPUNILA 16.)
Sretan rođendan LORENI (23 .09. 2006- CURA NAPUNILA 12.)

A, DA, I MENI JE USKORO ROĐENDAN... JEDVA ČEKAM....


22.09.2006. u 19:23 | K | 4 | P | # | ^


Dreams come true...


Negdje u unutrašnjosti moje glave velikim je slovima zapisan san. Nije velik niti je potrebno uložiti puno napora da postane stvarnost. Nadohvat ruke mi je. Malo vremena, malo truda i bit će moj.

Bitno je ne odustati, ne odreći se onoga što ti je na dlanu. Bilo je prepreka i bit će ih još, ali nisu me uplašile. Nisam odustala, nego sam puno toga naučila iz njih. Napravila sam dosta grešaka, ali, kako kažu, iz grešaka se uči. Svojih, tuđih…nije bitno. Ponosno sam dignula glavu i krenula dalje.

Isplate se svi padovi, prolivene suze, neprospavane noći, kada na posljetku san postane stvarnost. Kada znaš koliko si truda u njega uložio i koliki si put prešao da ostvariš ono što želiš. Ja najviše od svega volim upravo taj put - uspone, padove, poraze, pobjede…i sve što on sa sobom nosi.

Čak i kad mi je teško, kad se cijeli svijet uroti protiv mene i suza u oku zablista, osmijeh na licu mi ne iščezne, a optimističan pogled ne odlazi. Život bez osmijeha jednostavno nema smisla. Kada dođu tmurni dani i izbrišu sjaj u mome oku, on bude manji, ali je tu, u sjeni, prikriva se iščekujući dane kada će se moći pokazati u svoj svojoj ljepoti.


16.09.2006. u 15:16 | K | 7 | P | # | ^


Sretan rođendan...


Da,OVAJ JE POST POSVEĆEN JEDNOJ DJEVOJCI. Najboljoj djevojci na ovom planetu: INESka SRETAN TI ROĐENDAN…
A sad nešto samo za nju:

¤ ZNAM; TI SI TU... ¤
Kad me okuje tama lancima
I samoća zaprijeti životom,
Kad me zagrli strah svojim rukama,
Znam, ti si tu...

Kad mi jeseni donesu suze
I tuga ostavi pismo ispred vrata,
Kad mi svi okrenu leđa,
Znam, ti si tu...

Kad mi svijet zaboravi ime
I zadnja zvijezda zatvori oči,
Kad se izgube stope na putu,
Znam, ti si tu...

Kada djetinjstva izbljedi sjaj
I sjećanja zauvijek odu,
Kada jutro mi donese kraj,
Znam, ti si tu...


09.09.2006. u 09:43 | K | 19 | P | # | ^


I JUST CALLED TO SAY "I LOVE YOU"...


No new year’s day
To celebrate
No chocolate covered candy hearts to give away
No first of spring
No song to sing
In fact here’s just another ordinary day
No April rain
No flowers bloom
No wedding Saturday within the month of June
But what it is
Is something true
Made up of these three words that I must say to you

I just called to say I love you
I just called to say how much I care
I just called to say I love you
And I mean it from the bottom of my heart

No summer’s high
No warm July
No harvest moon to light one tender august night
No autumn breeze
No falling leaves
No even time for birds to fly to southern skies
No Libra sun
No Halloween
No giving thanks to all the Christmas joy you bring
But what it is
Though old so new
To fill your heart like no three words could ever do.

I just called to say I love you
I just called to say how much I care
I just called to say I love you
And I mean it from the bottom of my heart.


Of my heart



cerekcerekcerekcerek


06.09.2006. u 20:18 | K | 8 | P | # | ^


SVE NA TEBE JOŠ ME PODSJEĆA????


Da, tak je nekak bilo do subote, odnosno jučer!!!
kao vatrogasna ekipa isle smo na natjecanje u Vidovec( glavni grad Zeljarske republike, salim se, al tak oni vele za sebenut), da ste samo vidli kak su tam bili zgodni dečki....yes, već dugo nisam vidla takve KOMADE!!!
mislim, stvarno smo se zabavile kak spada, kaj ne cure???
bilo je faka odlično, stavrno komadi i pol, uz neke iznimke, ti su bili malo lud!!!

znate, ponekad sam stvarno u depri, u bedu, kak ocete, al nadam se da je to sad gotovo...

mislim, dok me nekaj podsjeti na njega, luda sam, poludim bez veze, zatvorim se u sobu i pomisljam na svasta, dojde mi inspiracija i napisem nekaj bzvz, onda iz toga izade svasta...bang

kao što znate, sutra počinje naša draga ŠKOLICA, nekima na žalost, nekima na radost...

sve je to u životu relativno...


03.09.2006. u 19:10 | K | 4 | P | # | ^


Hello!!! opet ja o tome...



Evo mene opet... Rekla mi je jedna INESka da imam depresivne postove, pa danas neću pisati o ljubavi, već o ljudskoj PODLOSTI!!! Da, dobro ste pročitali. Pisat ću po tome kako su ljudi primitvini i bezobrazni!

Ima jedna djevojka, s nojm je sve super ka razgovarate u >četiri oka<, ali kad je društvo malo veće, ili kad vi sami niste prisutni... mislim da znate nastavak priče...

Kaj se tiče samostalnog rada, ona je totalno nesposobna sama smisliti koji sastavak ili nekaj takvoga... dobri ste joj samo onda kad nekaj od vas treba...

Znam da nije u redu da joj i dalje pomažem, ali ja sam jednostavno takva... Nemogu si zamisliti da joj nebi pomogla učiti ili nekaj takvog dok znam da joj pomoć treba.
I kaj je još najgore od svega toga, kad vama nekaj treba, ona nikad nema vremena, zaokupljena je gledanjem tv-a ili ničim...

Osim toga postoje u životu trenuci kad vas treba netko, nazvat ću to tako >prikrivati< ili da bude jasnije evo primjera: ta cura je otišla s jednim »dečkom» se voziti, a mami je rekla da ide do ceste. Drugi dan me njezina mama pitala di je bila( kad je skužila da je nije bilo kod ceste), a ja sam ju naravno pokrivala i lagala za nju! Isti taj dan ona se toliko bezobrazno ponašala prema meni da sam čak u jednom trenutku požalila što sam uoće napravila to kaj jesam...

Evo... toliko o životu.... o podlosti, o dvoličnost..... danas o ljubavi ništ, no i o tome bu....

p.s. ineska, vidiš da nisam bolesna....

Nikad nećeš znati koliko sam te
voljela jer nitko ne pita zaraslu
ranu da li je ikad bolijela...

Nekome...


01.09.2006. u 21:04 | K | 4 | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (16)
Srpanj 2006 (15)
Lipanj 2006 (15)
Svibanj 2006 (15)
Travanj 2006 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



BORIM SE PROTV TUGE... SMIJEM SE, NEMAM DRUGE...


NEŠTO O MENI....
možete mi pisati na cokojadica@net.hr
ja sam, jedan cura koja se često zaljubljuje, stalno se smijem, s vremena na vrijeme posjećujem školicu:), volim dugo spavati, volim svoje prijatelje, iskrena sam, ali i naivna...(heh, a ko ponekad nije)
volim jesti sve osim onog kaj gmiže ili hoda...da, pokušavam što manje jesti meso... OBOŽAVAM ČOKOLADU... moj život je glazba, ples i smijeh...

ne volim dvoličnost i licemjerje... to je onak, za mene.. takvi ljudi za mene ne postoje, a u mojem sadašnjem razredu su samo takvi... dobro tu i tam se najde koji izuzetak... hehe:) osim toga, svi misle samo na svoju guzicu i doslovno ih boli ona stvar za druge....

heh.. da... volim svojeg brata i sestru...


na to sam se jednom pošteno nasmijala: "život je kao sex, stalno te netko jebe, zbog nekog razloga"
MySpace

MySpace

- NEKOME.... HEH, DA

image hosting for myspace

image hosting for myspace

- sanjam o njemu od rođenja....


*Najdraži moj*

Uzimam papir,
Stavljam ga na stol,
U očima suze, u srcu bol.
Zamočim kist u tamnu boju,
Njegov je lik dalko odveo dušu moju...
Povučm crtu,
Zaoblim je malo,
Do nemoguće ljubavi mom je srcu stalo...
Završim crtež, malo ga gledam,
Pa poteku suze, al ja im nedam...
Na papiru srce, tamno poput bakra,
A ti ga razbio, ko da je od stakla...
Ma kako bilo, ono i daje traži,
Al od sveg na svijetu, ti si mi najdraži
....



********************************************

TONČEK....
Customize your blog

Customize your blog



********************************************

MUJCEK...image hosting file

image hosting file




image hosting file

image hosting file





Friendster images

Friendster images

... MUJCEK....



******************************************

special one...

Ne tuguj za onim
što je nekad bilo.
Ne teži za onim
što biti ne može.
Ne boj se onog
što će jednom doći,
makar bilo teško
i to će proći...
************************************************

Roba sa greskom

Nocas je hladno, k'o smak da je svijeta
svi slave zastitnika ovoga grada
necija tudja prisutnost mi smeta
zasto sam sebi to dozvolila ja

Jesam li luda il' nisam budna
sto mi je sad
casa sampanjca i ruke neznanca
ma to nisam ja

Ref.
Krojaci sudbine moje
sa njim me spojite da slicim na nesto
moje je srce nepopravljiva stvar
roba sa greskom, roba sa greskom

Krojaci sudbine moje
razbijte tanjur fini od porculana
pratite taj dio kuce sa svih strana
ova je ljubav ko jeftina hrana, loseg restorana

Lijep kao grijeh al' zeli to sve
zagrlim jastuk i odmicem se
dal' to me grije svijetlo iz geta
il' tijelo njega sto uvjerava me

Da sam mu draga i cemu se nada
al' ja nisam ta
casa sampanjca i ruke neznanca
ma to nisam ja
cerekcerekcerek


******************************************

I JOŠ NEŠTO...


VOLIM TE KAD SI DALEKO,
VOLIM TE KAD SI TU,
VOLIM TE KAD VOLIS MENE,
VOLIM TE I KAD VOLIS NJU!!


NETKO JE REKAO DA SU SVI
LJUDI NA SVIJETU SRETNI,
ALI TAJ NEKO NIJE ZNAO DA
POSTOJIM JA!!!

OTISAO SI TIHO,JA SAM
PLAKALA GLASNO.
VJETAR JE NOSIO RIJECI:
KASNO JE ZA NAS KASNO!!!


Heroji ne plaču

Što ostat će jednom od mene
Kad' usnama sudbinu dotaknem.

Samo tužne pjesme,
Neka tuđa žena
Reći će moje ime šapatom.
Heroji ne plaču
I kad gube pobjeđuju
Heroji ne mole
Zube stisnu i prebole.

Što ostane jednom od čovjeka
Kad istina na vrata pokuca.

Samo tužne pjesme
Neka tuđa žena
Reći će moje ime šapatom.

evo, još i poneka pjesmica....


NAJBOLJE OD SVEGA

Zelimo istu stvar
zbog cega onda takav stav
osim ako je tvoja ljubav
samo otmjena laz

Gdje bi bio bez mene
hajde, probaj sjeti se
jeftine zabave, kocka
zivot na ulog
nista ili sve

Da bar okrznu te
ove moje rijeci
pa da mirno mogu, mogu leci
u nadi da ipak postoji
nacin da te vratim

I mislim na tebe sad
a s tobom koji je vrag
u nasim tijelima
gori plamen, znam
ja sam ti sve, sve sto ti treba
ja sam ti najbolje od svega

moji pokušaji... moje propale ljubavi...




Poslijednja pjesma o tebi


I dok nestaje dan,
Dok nada mnom spušta se noc
Ja sve vise znam da te uzalud volim...
Dok u meni sve o sreci govorit zeli
Ti mislis samo na bol,
Stog kazem srcu da pjeva
Posljednju pjesmu o tebi...
Neka umire svijet,
Neka tone dan,
Jer umire ljubav.
Samnom place cvijet,
Svjetlost gubi sjaj,
A ja se pitam kad?
Što osjecam ja,
To pjesmom rekla ne bi,
Al jedno znam,
Da nikad vise necu pjevat pjesmu o tebi...




Tebi
Koračajući noću tiho poput lopova,
ulicom mračnom i pustom,
osjećam miris tvoje ljubavi,
ljubavi nikad nepronađene...
Noćas me grli tišina,
a sve što trebam je tvoja blizina...
Maska na licu me skriva,
jer suze su isprale boje,
i uništile sve snove moje.
I ne vidim više svjetlo u tami,
i ne osjećam više bol na duši,
ne čujem više cvrkut pica,
osjećam zapravo sve i ništa...
Cijeli život je škola...
I ti si bio ta škola,
škola sreće i bola...
Pjesmu tužnu ne čujem više,
vidim samo papir
gdje piše,
˝Zbogom sad, vrijeme se briše...˝