COCONUT_ht

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Moje svakodnevne gluposti

Simply Red; SUNRISE 



As I look into your eyes I see the sunrise
The light behind your face helps me realise
Will we sleep and sometimes love until the moon shines
Maybe the next time I'll be yours and maybe you'll be mine
I don't know if it's even in your mind at all
It could be me
At this moment in time
Is it in your mind at all
It should be me, it could be me
Forever...


REMEMBERING THE FIRST TIME;

Remembering the first time we made love
Remembering the first time we made love
I was just recalling

Sitting here glad as I am
Whit your photograph, I hold it in my hands
Aching for a vision of you, you're right in front of me
Looking at the photograph, and the way you were
looking at me

I was remembering the first time we made love
I was just recalling
Remembering the first time we made love
Remembering the first time we made love
I was just recalling
Remembering the first time we made love

Sitting here looking at the table
It's like a photograph
There's just you and me, fuit, drink, good food
Oh the things we did, the thing we did
From the shower we took to the very first look

You're rich, you're beautiful, you're in love
How wonderful life can be
Just the way that you wanted it to be
Yet I am the color of the night
If you could only make it right


STING:

Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take

I'll be wathing you

Every single day
Every wordyou say
Every game you play
Every night you stay

I'll be watching you

Oh can't you see
You belong to me
How my poor hart aches with every step you take

Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake

I'll be watching you

Since you've gone I've been lost without a trace
I dream at night I can only see your face
I look around but it's you I can't replace
I feel so cold and long for your embrace
I keep trying baby, baby please

Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake

I'll be watching you

 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


KIK!!!!!
Moja Majolina!!!
SANJIĆ:)
enya
jelena
my diary
Suba
xoxo
michelangelo



 SOMETHING ABOUT COCONUT
Well....I'm 16, živim u Rijeci, idem u hotelijersko-turističku školu, III.razred, Ovan sam u horoskopu,slušam pop-ali ne onu glupu komercijalu, nego kvalitetne stvari. Veliki sam fan Simply Reda, ajme, predobri su. Uz njih volim slušati i Bryana Adamsa, Eltona Johna,Stinga...Volim puno jesti,osobito one male kolutićave lignje...mmmm. Dobro,eto, to bi otprilike bilo to:)


...inače...ovo je moj dragi:)









Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
NEKAKO S PROLJEĆA

Nekako s proljeca
uvijek meni doluta
Neka ceznja tamna,
tiha mudrost davna

Spustam ja stare kofere
na perone sudbine
To je miris zrelih godina
Moj kaput bas je tezak,
najdraza

Nekako s proljeca
ja se sjetim starih dugova
Probude se u meni
svi derneci pijani

Tad nosim stare cipele,
one znaju moje ulice
To je boja crnoponocna
Moji koraci bas su teski
najdraza

Ref:
I opet taj osjecaj samoce
Kad nece nikog
mene krene i hoce
I opet mrakom
svoje pjesme bojim
Pijan od zelje
za usnama tvojim
Sav sam ti od ludila,
nekako s proljeca (2x)

Nekako s proljeca
sjeti mene nepravda
Na pobjede, poraze
i sve lazne obzire

Napravim racun prastanja,
popijem pusta mastanja
To je ukus lijepog kajanja
Moji kapci bas su teski,
najdraza

Nekako s proljeca
noc mi oci otvara
Nemam san da uhvatim,
nema dana da ne izludim

A hocu da te vodim ja
tragom sunca, jugom maslina
To je dodir tvojih bedara
Moja dusa bas te voli,
najdraza



 22.10.2005., subota

Wanna go out!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Šmmmmmmmmmmrc, ja bih išla večeras van!!!!!
A neeeeee moooogu. Stara me stavila u kaznu(ok,ovo zvuči tako debilno),jer sam prošle subote kasnila doma sat i pol i došla kući sva srećna(pitam se zbog čega). Joj, a tako mi se ide nekamo!!! Mislim da sam sad u stanju otić van i s ovim debilima što preko puta moje kuće izigravaju nekakav bend. Kako mi idu na jetra. Ništa ne sviraju,po cijele dane su tu, a kad se i sjete neš odsvirat...ma daj,e, neću ni komentirat...sranje,bolje ja sviram od njih. Al,aj dobro, neka se dečeci zabavljaju,šta im ja mogu.
Joooj, sad bih baš dragog nazvala malo...da mu čujem glasić:), ali NEĆU, neka on zove mene. Ajme, kako sam se prošlu subotu izblamirala pred njim. Zove me, a ja onako lijepo sva pod djelovanjem vodke, od samog pogleda na Sanju,pucam od smijeha i uglavnom, tako ja pričam s njim. Nisam imala pojma šta mi je govorio, bitno je da sam na svaku njegovu prasnula u neki totalno defektni smijeh, pa je dečko zaključio da nema nikakve koristi od razgovora(mda) sa mnom, pa je rekao da će me nazvat poslije da vidi da li sam čitava došla doma. Ne moram vam ni govoriti kako me drugi dan sprdao. Ali, dobro je, sve sam ja to stoički(je se tako kaže) podnijela. Jedva čekam da se on nalije, pa će vidjet kako sam ja u stanju sprdat čovjeka. Hehe.
Uglavnom, da se ja vratim na svoju staru i da vam objasnim kako je ta žena...neobična. Ako se u bilo kojem trenutku poželite osjećati kao kakav drekić i totalno bezvrijedno, molim, obratite se njoj, ona je maher u postizanju takvog osjećaja,she's a legend. Sreća moja, nakon skoro 17 godina suživota s njom,na mene takav efekt više ne može postići...I'm getting stronger:). Ah,moja mamči,ša bih ja bez nje.
Sad sam se telefonskim putem(malo preseravanja) čula sa svojom Kik. Samo tako da znate, žena je baš kao i moja stara the legend. Staaari moj, nema vam na ovom svijetu većeg realista od nje. Ono...ako si kojem slučajem na trenutak otišao u oblake i ako je ona u blizini,zaboravi! Bit ćeš istog trena kad ona shvati o čemu se radi debelo na zemlji(i možda čak i ispod nje). Da vidite kako je reagirala kad sam joj u petak iznijela novu ideju di bih išla studirat...odmah sam se predomislila.Tnx Kik,ša bih ja bez tebe. Ja vam kažem, bit će ta političar jednoga dana. Već si je i ženika odabrala:):):):):) Zna se tko je, nećemo navodit:):):):)....a blue shirt će joj biti lover sa srtane...pa i to se zna:).
Dobro, očito sam večeras raspoložena za psihologiranje...psihosranjiranje bolje rečeno. Mogla bih svoju Sanju, našu Fiumanku kojoj ni dan danas nisam oprostila što je prestala s pisanjem bloga pozvat da mi pomogne. Sanjo...ići će nam bolje ako nam u pomoć priskoči koja juice-vodka:)
Ok, that's inaf!!!! Počinjem ići na živce i sama sebi....a ša ću kad mi je boring i kad bih išla van.
I da...Despa...nemoj biti škrtica:), znam da čitaš naše blogove,sestro...udjeli koji komentar.posek
- 19:11 - Komentari (11) - Isprintaj - #