fra gavun

četvrtak, 01.07.2010.

Popust ili popuš

Mlađi je doigrao...pardon doletio, par dana iz nemčije na odmor. O susretu zaljubljenih ne bih to se i tako zna i to je tako. Ja ću par rečenica o svakodnevici jer 'ko može misliti na ovu žegu kad se siva masa užga.
Sinoć je bilo društvo kod njega i među njima gajba hladnog piva. Kad je pivo presušilo društvo se razišlo a on veli da će skoknut malo do prijatelja, uzeo ključeve od auta i ode.
No ne prođe niti šestipo minuta a eto se vratio.
-Ma predomislio sam se, idem ja do cure na noge pa ćemo s njenim autom do prijatelja, ae Bog.-
- Ae dobro, Bog.-

Jutros zvoni kućni ja se javim a s druge strane umiljati glasić.
- Halo, oprostite trebala bih Petra.-
- Ja sam izvolite.-
- Oprostite ako smetam, zovem iz euroherca sutra vam ističe polica pa da vas podsjetim.-
- Hehe ne mogu zaboravit i da oću, e fala vam jel' mogu ja sad doći.-
- O da kako ne samo dođite i imate popust da znate.-
- A poklon? Za dvije godine ste mi dužni poklon a obećali ste.-
- Žao mi je gospodine ali nemam vam što dati, možete popiti jedino sok.-

Sjednem ja u tonobil i uputim se do slatkog glasića olakšati žep. Na sedam čekova, popust sto kuna i dobijem zeleni, malo bla bla, hvala i doviđenja.

Vozim natrag prema kući kad na raskršću gdje skrećem ispod borića plavi anđeli sa varijačom.
Stanem, dobar dan, i ja vama, prometnu i vozačku, ja dam.
- Sutra vam ističe.- veli anđelčić.
- Je je u trendu sam, svi me podsjećaju.-
- Onda ću vas i ja podsjetit na ono sinoć.-
- Sinoć?-
- Imamo mi i sliku ne brinite, gore kod crkve mi vas zaustavljamo jer vozite po sred ceste i vi usporili kao da ćete stat a onda zamakli desno i pobjegli.-
- Po sred ceste, hehe, to mi je ostao materin savjet još kad sam položio vozački.
Dođem ja doma i falim se sa vozačkom dozvolom a Mater veli.
- Sad pametno moj sinko i vozi po sred ceste to je najsigurije.-
- A kuda će ostali voziti Majo.-
- Što te briga za druge gledaj ti sebe.- pokušam bacit na šalu.

Oni niti ha a kamoli hahaha.
- Oćete li platiti na licu mjesta ili da pišemo.-
- Ovako, ja imam deset kuna u novčaniku pa sad kako znaš.-
- Dobro onda će vam doći poštom, doviđenja.-

(-Ma predomislio sam se, idem ja do cure na noge pa ćemo s njenim autom do prijatelja, ae Bog.-)

- 15:53 - Komentari (39) - Isprintaj - #