fra gavun

subota, 19.09.2009.

Večaras je napadnut Šibenik!

Ovih dana Šibenik izgleda malo čudno, naime po trgovima, pjacetama i obali održava se srednjovjekovni sajam. Prikazuju se stari zanati, način života, običaji, jela, pića... ma sve. Oku ugodno, srce puno.

Image and video hosting by TinyPic
Čim se spustila noć nad srednjovjekovnim Šibenikom iz mraka sa morske
strane pojavila su se svitla. Narod je zaprepašten, odakle svitlo?

Image and video hosting by TinyPic
Sve je bliži... bit će belaja!

Image and video hosting by TinyPic
Komešanje... narod triba vođu!

Image and video hosting by TinyPic
Zapucali su jedan na drugoga. Onda sam ja zapitao koji je naš a koji njiov? Onaj u biloj robi me pogledao.

Image and video hosting by TinyPic
Eto ti ga bise puca po nama. Onda se pucalo i među pučanstvom....
ili od straha ili od graha ma se ćutilo.

Image and video hosting by TinyPic
Onda je uzvraćena paljba sa kopna... tresa se brod a bome i neprijatelju gaće.

Image and video hosting by TinyPic
Onda su pristali uz rivu i razvila se borba prsa u prsa. A ono parkirano što se vidi je preteča kotača, skuter.
Mladiću do mene je ženska pukla šamar i rekla mu da se ono "prsa u prsa" ne odnosi na nju.

Image and video hosting by TinyPic
Vojska je nadirala iz utvrde i naskroz okupirala okupatora. Ja sam glasno zapitao jesu li oružje donili izdoma ili....? Pa me onaj u bilom odmjeravao od ćelavice do potkovice.

Image and video hosting by TinyPic
Pučanstvo kliče i čestita osloboditeljima.

Image and video hosting by TinyPic
Kaže mu. Ja sam te oslobodio, sad sam ja gazda ili ima da te nema.

Image and video hosting by TinyPic
Po lipom starom običaju valja naranit gladna usta. Ona ti daruje prispalj a
ti njoj pokloniš deset kuna.

Image and video hosting by TinyPic
Kneže viteže kad te vidješe obveselišelitišese.

SUTRA DAN

Image and video hosting by TinyPic
Zasluženi odmor.

Image and video hosting by TinyPic
Oruđa i oružja na ledinu.

Image and video hosting by TinyPic
Čuvaju nas i .....

Image and video hosting by TinyPic
Stolac za novog gazdu.

Image and video hosting by TinyPic
Pučanstvo u šoping. I ja sam kupio recesijsko-penzionerski novčanik, hehe, ka da su ga Japanci pravili.

Image and video hosting by TinyPic
Friški je tek mu je dva tjedna!

Image and video hosting by TinyPic
Traži pumparice od ovčje vune.

Image and video hosting by TinyPic
Usput tražim dobro očuvanu srednjovjekovnu ženu.

Image and video hosting by TinyPic
Kupite... poslužit će za razgovor sa susjedom.

Image and video hosting by TinyPic
Najnoviji hit.

Image and video hosting by TinyPic
- Jedan pojas nevinosti, molim.-
- Može.-


Original Video - More videos at TinyPic
Metnite dicu u mantavicu.


Original Video - More videos at TinyPic
Kuco ovi su opas(a)ni.

Image and video hosting by TinyPic
Golubi ćokaju....

Image and video hosting by TinyPic
Žabe se seksaju, pardon sunčaju. Sve je isto kao nekada, nikako se riješiti tog feudalizma.





- 23:07 - Komentari (37) - Isprintaj - #