fra gavun

subota, 29.08.2009.



Mala nije dite

.....- Jaja podigni a njega stavi doli... može stat, može može... a ća je tako veliki, polako ajde... ajde... stat će kamo sriće da je češće tako... e da je malo veća,... opet malo... aha neka, naguraj ga neće mu ništa bit... ajde ajde... ha mala... nije ti mala ne... ae Bog.-
Baba je slušala razgovor obišene vilice i nakostrušena ka da se pritakala na struju.
- Ma skim to razgovaraš Florencija?-
- S malom bogati moram dite svitovat sama je u bilom svitu, ka da jon je lako u temu velikon gradu i ote puste škole... nego!-
- Florencija deboto si rebambila, diš to ćeri poć govorit, još je učiš, Florencija vrag te odnija oće li se dite... ajme meni.-
- Ća ti je kakvo dite.-
- A ti si rekla mala.-
- Jedno je mala a drugo je dite, ae mati za poslon ae.-
- I to je moj posal ćerce ka da ja nisan za te brinila, ćatije u glavi.-
- Ništa mi nije nemoj se sikirat.-
- A ća je sa malon a?-
- A ništa ima briga... ma nije ništa.-
- Kako ništa, ća jon je to ostalo maleno a, Florencija, ća je tribalo biti veće, kod nikoga od naših nije malo a, a imali pomoći tute a Florencija?-
- Naravno da ima ma je skupo mati skupo, ko to more namirit, okle.-
- Florencija govori nemoj me frigat na mlakom uju, kol'ko... kol'ko, ja ću i crno ispod nokat dat za svoju unuku ka' ti ne'š.-
- Ja neću? Nemam mati nemam, okle mogu imat.-
- Koliko... govori neće meni dit.. mala patit ka' se more pomoć.-
- A je'nu iljadu kun za početak e.-
- Ma ja nemam nego eure.-
- A nema veze, onda daj pesto a neka se malo pomuči, ae donesi ae.-
Pošla je baba u kamaru otvorila bajul izvukla bičvu i uzela jedan papirić.

- Evo ti ćerce moja daj jon a sa' mi lipo ispričaj kaki ima problem a?-
- Svratio jon je oni pokvareni ćaća....-
- Florencija, to je njezin ćaća ako ste vi prikinili nema veze, nesmiš tako.-
- I donio jon je brancina o pet kili i sad muku muči....-
- Reci ti ća je s malon pusti brancina.-
- Ne može ga stavit, nema mista u onon maloj jaceri od frižidera pa smo razgovarale kako da to posloži, eto ti.-
- Maloj, ća je maloj to te pitam!-
- A lipo ti kažijen a ti se pališ.-
- A maloj nije mala,... oću reć sve je u redu jel'?-
- A ća će jon bit gospeti.-
- Vrni pineze... ala.-
- Sad si mi ih dala a sad da ti ih vrnem,... a rekla si da to dam tvojon unuki... dobro pa ću ja reć maloj da si ih uzela nazad.-
- Ma sam ja mislila da jon triba za onu stvar... ae vrni pineze.-
- Ti ne voliš svoju unuku ni zere, kako moš bit takva... evo ti na tvoje pineze.-
- Ae makar pola ae.... odnija đava jaceru u koju jedva mekneš gavunića.-
- A dobro vrnut ću ti iljadu kuna ka' si navalila.-
Hehe, ma koje novine... baba najbolje plati priču.



- 10:58 - Komentari (18) - Isprintaj - #