fra gavun

četvrtak, 13.08.2009.



Mala plava

- 'El spavaš.-
- A.-
- Nisi... ae malo se 'amo..-
- A šta'š sad... ae spavaj još jednu uru, ae.-
- Ček'... mrvu s bande.-
- Morala bi po' u banj....-
- Ma ne triba.-
- E ti znaš.-
- Ae muči sa' e....-

Zora je stidljivo osvajala i lino razvlačila škuro ka da livaš vodu u sipino crnilo. Friškina je ulazila taman koliko triba da ladika vrimešna tila. Isćuća je život sokove i sad su ka dvi suhe obotnice. Ostalo je tek toliko za sićanje, za utolit ritku želju, za ne zaboravit, a zaborav je sustanar u njegovoj „centrali“ i ne može ga se rišit za razliku od nje koja se još drži ka napola zadužena država.

- A šta je?-
- Nije ništa.-
- A je ti nešto, e?-
- A nije bome... što pitaš?-
- A mrdnila si teke.-
- Moram poć,... popiša' ću se.- Izvuče se ona iz postelje i ode.
- Diš sad e... vrati se 'amo...-
- Odma ću ja, odma.... evo evo...(javlja se ona iz banje) nemoj zaspat, sa' ću ja.-
- 'Nti spavanje i pišanje i to tvoje sa' ću ja,... sad ostani i ono drugo učinit.-
- Evo me evo nemoj se jidit ae.-
- Ma šta ae... ma šta ae, sa' bi te,... a.-
- A šta je čov'če moj ka da sam ti ja kriva.-
- A nego ko je kriv, baš ti se sad pripišalo.-
- Ae moj čov'če, šta ima veze nis' ti dikan i drugima se to događa.-
- A šta... ti znaš i za druge, a.-
- Ma kakve druge samo kažem, šta ima veze, drugi ćeš put.-
- Ovako ću ja tebe,... ovako.- Pokaže rukama na vratu.
- Ma nemoj, malo bi me pridavija jel' bogati, a ko će te tendit, s kime ćeš se svađat... a jel znaš zašto je ona mala žuta i kad je tribaš uzet, pa one crvene, kad njih tribaš popit, pa ona na kantune svjetložuta, kad ćeš nju, pa onu kašulu, pa ona roza, pa ona duguljasta.... 'el sve znaš a... oš me pridavit hehe?-
- Eee,... dok sam bija mlad zaboravlja bi da sam oženjen....-
- A sad piješ likariju da se sitiš.-



- 10:59 - Komentari (29) - Isprintaj - #