petak, 02.02.2007.

BITI ODGOVORAN ZA NEKOG ILI BRINUTI O NEKOM

Piše: Ramac prvi- RAMO

Jebena je to stvar . Često se puta dogodi da nas zivot po kozna koji put iznenadi i u život nam ušeta netko za koga smo odgovorni i o kom se moramo brinuti . Jebeno ti je to , pravo . Taman naučiš čuvat svoje dupe i lijepo se brinut o njemu , kad ono dupe na kvadrat . Briga o dva dupeta je puno veća .
Uvijek sam volio biti vuk samotnjak , nekako mi je tako lakše . Nemam nikog za vratom , nitko me ne nervira . A i lijepo je brate hajdučki živjet . Nemaš nikog kome račune polažeš , nitko o tebi ne ovisi . Radis koliko ti teba , a ostalo vrijeme provodiš uživajuć u životu . Uvijek sam ja oko sebe imo masu ljudi , međutim svi ti ljudi su bili samostalni . Nikom nisam morao mamu izigravat . Pomagali smo se mi uvijek , ali svak je bio svoj čovjek .

U to vrijeme sam radio u Sarajevu , bio je to dosta zanimljiv posao . Ali zanimljiv posao je često puta i opasan posao . Kao što ste vjerovatno zaključili , ja sam čovjek koji živi za zajebanciju . Tako je i posao koji sam tada radio bio dobra zajebancija , puna adrenalina s primjesama rizika . Nije to bio posao kriminalne prirode , ali je privlačio takve tipove . Bilo je to jedino takvo mjesto u tako velikom gradu , punom raznoraznih šifri . Dolazilo je tu raznih profila kriminalaca , od sitnih kokošara do velikih bosova . Međutim niti jedan veliki bos nikad nije napravio nikakvo sranje , vjerojatno zato jer rođak od mog tadasnjeg gazde i sam veliki bos u jednom od klanova Sarajevskih kriminalaca. Drže se oni nekog svog kodeksa u kome se međusobno ne sukobljavaju . Ako se to i desi onda to ide do kraja , a svaki od njih u prvom planu ima financisku dobit pa im takova zajebancija netreba . Ja nediram tebe ti nediraj mene . Sta s onim kokošarima , glupanima željnim dokazivanja . E ti momci su prave hijene , pokaži im slabost i pojest ćete za doručak , budi kurčevit u sukobu si sa mladim lavom željnim dokazivanja . Kako god okreneš nevalja . Jebeni mač sa dvije oštrice . Ali imao sam ja dobrog učitelja , naučio me taj moj prijatelj mnoge životne mudrosti . Reče on meni tada : “ Slušaj mali , ovo što ćeš ti sad raditi nije baš fin poso , bit će tu svega . Moraš samo biti pametan , nemoj se kurčit ako imaš drugi izbor . Budi krajnje namazan , glupi su to ljudi , nebi ni radili takve stvari da nisu glupi “ . I tako ja polagano krenu u te poslovne uspjehe . U početku sam bio jedan od radnika , ali za mjesec i pol već sam bio neki šef ili ti poslovođa . Ja neiskusani dječarac , a već imam dvanaest ljudi . Svi oni stariji od mene , majstori svog zanata . Mislili su lako će sa mnom . E tu se grdno zajebaše . Vrdali su u početku , posebice oni kojima nije ni bilo stalo do posla . Sve se smirilo kad sam podjelio par otkaza . E tu sam bio u prilici da zaposlim svoje ljude , ljude koji će biti moji igrači . Tako dovedo čovjeka koji će bit moja isturena bojišnica prema tim kokošarima željnim dokazivanja. U to vrijeme i moj brat je zavrsio srednju školu pa sam odlučio da i on dođe da radi . E tu sam se zajebo . Sa svi tim svoji iskustvo na tom poslu znao sam da će kad tad morat doć u sukob s nekim . Ali opet mislio sam bit ću ja tu pa ću rješavat ja te probleme. Lijepo sam ja to zamislio , bit će on stalno prva smjena . Tad je prilično mirno , neće imat sranja. I tako poče moj braco šljakat , ja kao zujim po gradu a misli mi na poslu . Šta ako dođe neki od idiota i napravi neku pizdariju . Znam ja svog brata , neće on to trpit . Nezna tko je to , naletit će na neku budaletinu i eto ti belaja .

I poče ja svo moguće vrijeme provodit na poslu . E kad to moraš radit taj posao ti i nije više zanimljiv . Brzo dosadi puno radit . Tako ti ja hrabro poslije jedne večeri pijančevanja odlučim ne otić da posao . Nisam ni morao , ali moj braco je gore među luđacima . Probudim se negdje oko podne , znate kako je kad si mamuran . Razvlačiš se još tri sata ništa ne radeć , pa se otuširaš , pa jedeš .... I to se razvuče na nekoliko sati . Dolazim ja tog dana na posao a na samom ulazu me dočeka moj jaran . Znaš li šta ti je brat napravio ? Nije htio pustit Ć.... da vozi bez kacige , još je htio na silu da je stavi . Jedva sam ga odvuko na stranu da mu kažem tko je on , a znaš li šta mi je on rekao na to . Boli me kurac . Taj vrli gospodin , s kim se sukobio moj braco je bio blago rečeno jeben lik .Cesti gost raznoraznih sudnica, žitelj zeničkog alkatraza i konzument velike količine kriminalnih radnji . Tek ljudi koji ga čuvaju , prava krema na kolaču zvanom kriminal . E tad me je već bilo strah , šta ako mu se nešto desi . Šta ću reći ćaći i materi ako mu se nešto desi .Ali ono najgore , nebi mogo podnijet da mu se nešto loše desi i to mojom krivicom . Ipak sam ga ja tu doveo . Nije da je on neki smotan lik , naprotiv veoma dobro se snalazi u kroz život . Ali uvjek će on biti moj mali braco , uvjek ću ja više nego što je potrebno brinuti za njega . Vjerojatno se tako ponašam jer sam najstariji .
Zato ljudi moji , ako ikad u zivotu dođete u sličnu sitvaciju nemojte ovako napraviti .Ne uvlačite ljude koje volite u poslove ili neke druge sitvacije gdje ćete se morati brinut za njih . Osjećaji su jebena stvar, nema tu više razumnog rasuđivanja u ekscesnim sitvacijama . Tu počinjete djelovat nagonski , a to je loše . Samo možete najebat zajedno .
Tako je lijepo biti vuk samotnjak , usamljeni jahač ili nešto treće.

Ramac prvi- RAMO

02.02.2007. u 11:46 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blog dvojice cimera - Ramac i Slavonac, Timon i Pumba - dva studenta u najboljim godinama.
Naš život u našoj maloj sarajevskoj gajbi.

free web counter

Linkovi

POSO'
Fakultet Kriminalističkih Nauka
Fakultet Političkih Nauka
Ministarstvo sigurnosti


KUĆA
Rama-Prozor
Slavonski Brod Online
Sarajevo-X


BIRTIJA
Blog.hr
Monitor.hr
Net.hr


Prijateljski blogovi (lista u nastajanju po principu "ko nama link - mi njemu link")
Jimblog
nikola
zivot u c-kljucu

Autori bloga



Ramac prvi, Timon, student, budući drot, mladi lovac u mutnom, jebač (na baterije)




Slavonac jedini, Pumba, student, budući đabalebaroš i ribolovac u mutnom. Jebač (na Vartu)


Bivši stanar



Ramac drugi, ne manje vrijedan. Državni podanik u službi očuvanje krhke Bosne i Hercegovine. Strog i pravedan - genter klasičan. Nedefinirani jebač.

Geografski fakti skoro pa bitni za praćenje bloga



Rama je područje koje zahvaća prostor općine Prozor-Rama u Bosni i Hercegovini oko toka istoimene rijeke, dakle Rame, koja je gotovo isčezla i čiji je gornji tok preplavilo umjetno Ramsko Jezero, a donji tok Jablaničko jezero. Područje današnje prozorsko-ramske općine uokvireno je visokim i teško prohodnim planinama (Makljen, Raduša, Vran, Ljubuša i Čvrsnica).
Izvor jeftine šljivove rakije i djevojaka sumnjivog morala.




Slavonija je geografska i povijesna regija u istočnoj Hrvatskoj. Leži između rijeke Drave na sjeveru (granica s Mađarskom), Save na jugu (granica s BiH) i Dunava na istoku (granica s Srbijom). Regija je glavna žitnica i poljoprivredno najrazvijeniji dio Hrvatske.
Najpoznatija europska ravničarska regija poznata po izrazitom gostoprimivom narodu koji pravi najbolju kulinarsku slasticu svijeta (kulin) i 3. najbolje žestoko alkoholno piće svijeta (slavonska šljivova rakija).



Sarajevo je glavni i najveći grad Bosne i Hercegovine. Nalazi se na rijeci Miljacki, desnom pritoku Bosne, u istočnom dijelu sarajevsko-zeničke kotline.
Poznat po izrazitoj gurmanskoj ponudi - od svjetski poznate baščaršijske ćevabžinice "Željo" do marindvorskog fast-fooda "Tale-trovač".




Shelby GT


Kažu da su čuda svijeta
Piramide Visočke
Kažu da su čuda svijeta
Vel'ke rijeke afričke
Al nijedno čudo nije
Bilo ravno onome
Kad je Jugo uparkiro
U Žepče Shelby GT

Skupio se sav komšiluk
I pola FSD-a
Ono pola nije moglo
Nije moglo zbog ispita
Stara napravila mezu
Prodala pederušu
Stari otišu u Osovu
Po još logistike

Bilo je to dobro vrijeme
Sve na štelu
Sve za raju, jarane
Bilo je to dobro vrijeme
Te u Vareš, te malo u Ramu
U auto naspi galon
Pa u Aljiniće po jabuke
U domu puno svijeta
U Žepču SHELBY GT

Vozio kolega Bajo
Da proda madrace
Vozio kolega Zoka
Da Šilju zakrpe
Vozio ga drug Mato
Kad je iš'o u Posušje
Vozio ga malo i ja
Kad bi mazn'o ključeve

Bilo je to dobro vrijeme...

Virio sam jedno veče
S balkona čuo glasove
Zoka, Bajo i drug Mato
Nešto tiho govore
Onda pružiše si ruke
Na Janka se ne može
Onda popiše po jednu
I razguliše
Izgledo je baš mali to veče naš
SHELBY GT

Otišli smo jednog jutra
S četir' torbe putničke
Prvo malo Zagrebačkom
Pa preko Miljacke
Danas nam je mnogo bolje
Novi kvart i novi stan
Zoka nam je posto' fora
Diplomirani novinar
Al meni je u glavi
Uvijek ista, slika, isti fleš
Stari dom, vel'ki balkon
U Žepču SHELBY GT

Sarajevo, ljeto 2006.