< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


design: ×
brushevi: ×,×
slike: ×

Opis bloga

beljNAJLJEPŠI BLOG NA SVIJETU!!
Ovo je moje malo mjesto gdje moram ispucat svoju negativnu, ali i izrazit pozitivnu energiju, a ako vam se ne čita- ne morate!!!

web counter



*Nova anketica- ovdje glasaš

Kako ti se sada svida moj blog?
Jako
Isto
Vise
Manje
Svejedno
Ruzan je i ovakav i onakav
pollcode.com free polls



*Stara anketica- tu više ne glasaš


Get your own Poll!





Ovoliko vas je bilo od 1.11.07

Free Hit Counters


Linkichi

Moj opis:

Ime: Dina
Nadimak: Dinka
Najglumac/ glumica: Christian Oliver, Tom Hanks, Denzel Washington
Najpjevač/ pjevačica: Chris Brown , Akon, Eminem.... Rihanna, Fergie...
Najgrupa: Black Eyed Peas, Pussycat Dolls
Najklopa i najpiće: Njoki i Cedevita limun
Najfilm: Američki gangster (Pogledajte ak možete: najbolja kombinacija drame i trilera)
Najserije: Cobra11, Princ iz Bel-Aira, Puna kuća, Pod istim krovom, Sam svoj majstor, Bračne vode, Zabranjena ljubav, Dadilja (napokon se vratila smijeh zubo) i Rat u kući
Najknjige: Tajni dnevnik Adrijana Molea i svi nastavci
Volim: Svoju obitelj (valjda), svoje fredove (trudim se), dečke (ima jedan), zabave i druženja (nek ih bude što više) , dobre ocjene (u zadnje vrijeme mi je svejedno), životinje (najviše pigice), terranovu i new yorker (a ko ne voli šoping naughty), komp (jedini izvor života), mobitel (sony ericsson), telku (najpametniji čovjekov izum i drugi najbolji prijatelj svakog ljudskog bića- prvi je pas), hip-hop (način na koji se trudim ostat u formi), i još puno toga (ko bi sve nabrojao)...!
Ne volim: Novu profu iz hrvatskog, općenito bahate i umišljene ljude, ne volim tjelesni, metalicu, hard rock, Nokiu, ne volim pušenje i cuganje. ne volim uvrijede i prijevare, laži i tračeve (i sama se trudim ne tračat), mrzim kad mi neko nešto govori iza leđa: ak te smeta pa reci mi u facu, a nemoj me ogovarat s ko zna kim!!!; ne volim promijene- zgražam se od promjena, ja se rađe držim svojih navika... To je valjda to...
Najveća tajna svemira: Što više boli, udarac u jaja ili rađanje?
Najdraža izreka: Smrt je samo posljednji neprijatelj kojeg moramo pobijediti... (J.K. Rowling, Harry Potter i Darovi smrt), Need something to be happy. Anything. I'll take anything. Just show me something whic can make me smile... (Ja, Dina, christianoliver.blog.hr)
Ostale informacije: Pitaj kaj oš znat!

DDreamy
IIrresistible
NNutty
AAccurate

* Ja se baš ne slažem s tim: mislim da moje ime znači i predstavlja sve zajebano i uništeno...


myspace layouts



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 10.01.2008.

Depra opet napada ili Teška filozofija (nazovite ovaj post kak oćete)

Vratila se je ukomirana, zeznuta, sjebana... kak god oćete. Unatoč svim trudovima i naporima da se samo nastavim smijati bez obzira na to kak se osjećam iznutra, depra me opet napala. Povukla u svoj samotni i žalobni stil života. Postigla da se osjećam izolirano, okrutno odvučenom od ostatka svijeta, a dijeli me jedno tanko neprobojno staklo. Ko da svi oko mene mogu i osjećaju ljubav, svaki dan kraj sebe imaju nekog ko će ih zagrlit, poljubit, napravit da se osjećaju voljeno, da pripadaju u ovaj svijet. A ja, ko da nikad primila ili dala ljubav. Više ne znam dal je u redu da nekom kažem da ga volim, kad ne znam jel to istina... Kao da me umjesto ljubavi griju (ili hlade) tamne ruke nelagode... Vuku me u neizlaznu situaciju, punu tamnih tunela i slijepih uličica, uvjeravajući me da će svi biti u redu... a ja se sumnjičavo okrećem oko sebe gledajući pruža li mi netko ruku, zove li me tko u zagrljaj? Zašto je tako teško zagrlit nekoga? Ništa te ne košta- jednostavno se daje i prima... A više se nitko ne grli. Osoba koja nekog zagrli, a ne hodaju i nisu obitelj, odmah biva napadnuta i ismijana, samo zato što je nekom htio podignut raspoloženje, pokazat mu da nije sam na svijetu. Ne mislim na neku isprazni zagrljaj, koji se poklanja samo radi "pristojnosti", nego onaj, koji se daju iz ljubavi, brige... Samo zagrljaj je potreban da obrišeš suze, samo zagrljaj... A ako zamislimo da je zagrljaj maramica, zauvijek ću imati lice mokro od suza- ponestalo mi maramica rolleyes ...

P.S. Kak vam se sviđaju promjene?



| komentari (81) | print | # |

<< Arhiva >>