Priče o čokoladi!

subota, 29.03.2014.

Nisam mogla odoljeti: Privlačna žuta čokolada!



Citrus se inače dobro stapa s čokoladom. Mislim da čak nije potreban neki poseban talent u izradi slatkiša da bi ta dva okusa funkcionirala. Nisam probala još ni jednu lošu kombinaciju citrusa u čokoladi. Doduše, neke su bile više, a neke manje uspješne.

Ovo je priča o onoj drugoj.

Jučer sam bila u čokolateriji ‘La Chocolate’ u središtu Zagreba. Primamljiva dva izloga s vanjske strane trgovine prizivaju kupce u veoma elegantnu i simpatičnu trgovinicu. Usred šarenih pakiranja, lijepo uređenog prostora i s osmjehom veoma ljubazne prodavačice, osjećat ćete se veoma ugodno. Toliko je čokoladnih proizvoda da je teško izabrati jedan (ili samo nekoliko).

Kombinacije su razne. Od običnih tamnih čokoladnih tabli do brojnih čokolada s raznim dodacima. Privlačna pakiranja zasigurno ne olakšavaju odabir tek jednog proizvoda. Tu je i velik broj različitih pralina, raznih oblika izrađenih od čokolade, a u 'La Chocolate' možete kupiti i čajeve.

No, vratimo se čokoladi. Nakon što sam izabrala praline i tamnu čokoladu, pažnju mi je plijenila jedna tabla neobično jarke žute boje. ‘To je bijela čokolada s limunom’, objasnila mi je prodavačica.

Naravno, i ta se čokolada uskoro našla u mojoj vrećici s kojom sam se zaputila kući kako bi što prije probala nove okuse.

Prvo sam odabrala privlačnu žutu tablu. Strgala sam prozirnu foliju u koju je bila zamotana i odmah osjetila neodoljivo intenzivan i osvježavajuć miris limuna.

Međutim, kada sam odlomila kockicu, nije se čuo onaj ‘snap’, onaj čvrsti pucketavi zvuk koji skoro pa definira čokoladu koju se spremate pojesti. Ne znam je li ‘snap’ izostajao zbog loših uvjeta transporta, neuspjelog temperiranja ili nečeg trećeg. Ali to je definitivno smanjilo moj dojam o proizvodu. Kada sam probala kockicu, okus limuna u ustima mi je postajao intenzivniji, sve dok se kockica nije potpuno otopila. Otopila se prebrzo, a jednako je tako nestajao i čarobni okus citrusnog voća.

Osim izrazitog limuna, osjetilo se i mlijeko u prahu, sastavni dio bijele čokolade uz kakaov maslac.

Od čokolade s veoma privlačnim izgledom, po pitanju okusa, sam ipak očekivala nešto više.

Međutim, uvijek se nakon konzumacije novog proizvoda pitam, bi li ga kupila ponovno i bi li ga poklonila nekome? Na oba pitanja u ovom slučaju, unatoč mani, odgovor je bio da.

- Galeriju fotografija možete pogledati ovdje.

Ivana Domitrović
idomitrovic@yahoo.com


P.S. Praline su bile i više nego divne. Nestale su u roku svega nekoliko minuta...

Oznake: Priče o čokoladi, La Chocolate. Žuta čokolada

29.03.2014. u 09:00 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



'Priče o čokoladi!' možete pratiti na Facebooku

IZBOR POSTOVA

Mađarica nije mađarski kolač

10 načina na koje možete začiniti vruću čokoladu!


10 najskupljih čokolada na svijetu

Recenzija čokolade s paprom i limunom


Kakvu čokoladu koristiti u kolačima?

Kreirajte sami svoju čokoladu

Probala sam čokoladu sa 99 % kakaa

Ovako izgleda život na farmi kakaovca

Evo zašto neće doći do nestašice čokolade

IZBOR RECEPATA

Punjene čokoladne banane


Zimski čokoladni kolač

Čokoladni mousse kolač

Čokoladna torta za strpljive i odvažne

*******
>> Sve RECENZIJE
čokolada objavljene na blogu!

>> SVI RECEPTI objavljeni na blogu!