srijeda, 25.07.2007.

Let's start again...

Dame i gospodo, moja malenkost je u ovih par dana koliko sam bila na moru shvatila da mi jako fali pisati Chloe blog jer je Chloe bila moj prvi blog i nju sam nekako odmah zavoljela kao lik. Zato sam odlučila ponovno staviti ovaj blog u pogon i to kao nastavak prave i prave, izvorne priče. Za vas koji ste me i prije čitali, ovo će biti ponavljanje gradiva, a za vas koji niste ovo će biti uvod u život Chloe Candler.

Chloe Anne Candler kreće na četvrtu godinu u Hogwartsu. Ona u njezina prijateljica Leanne Harris, nakon ljeta provedenog zajedno, raduju se što će ponovno stupiti u školske klupe. Leanne je inače siroče, bezjačkog podrijekla. Roditelji su je napustili po rođenju i odrasla u ju sirotištu te do 11. godine nije znala da je vještica. Leanne i Chloe su od prvog dana najbolje prijateljice. Prvog dana na četvrtoj godini u Hogwartsu, Ravenclawi prvi sat imaju Travarstvo s Hufflepuffima. Chloe se tome veseli jer će tako napokon vidjeti svoju tihu patnju, Ryana Scotta. Srećom, Jill Southwood, Chloeina prijateljica iz Hufflepuffa upoznaje Chloe s Ryanom te se njih dvoje počinju družiti. Jednog dana u Hogsmadeu, Chloe sreće ženu, Karen Bewick, koja tvrdi da je njezina prava majka. Ispriča joj priču o tome kako je Karen rodila Chloe, ali su joj Chloeini roditelji oduzeli od nje jer su mislili da Karen neće biti Chloe dobra majka. Chloe povjeruje u tu priču i odbija viđati svoje roditelje te se potajno nalazi s Karen u Hogsmadeu. U međuvremenu, Ryan i Chloe se zbližavaju, ali onda Chloe sazna da je Ryan prohodao s Griffindorkom Natalie. Također se posvađa s Leanne, ali se njih dvije ipak pomire. Zadnjeg dana škole, Chloe dolazi reći Candlerovima da odlazi živjeti s Karen. Tad se sazna prava istina o tome kako je Karen lagala Chloe cijelo vrijeme te joj ona nije prava majka. U naltu bijesa, Karen izvuče štapić te želi ubiti Chloe, ali se Leanne baci ispred svoje najbolje prijateljice pa tako Karen ubije Leanne. Chloe se od šoka onesvjesti i završi u bolnici. Tri dana kasnije kad se probudi i čuje što se dogodilo, vidno je potresena. Utjehu pronali u Ryanu koji joj napokon priza da je u nju zaljubljen te da je prekinuo s Natalie jer želi biti s Chloe. Njih dvoje se poljube. Na Leannein sprovod dolazi mnogo ljudi. Chloe osjeća patnju jer ju je njezina najbolja prijateljica napustila. Pred njom su dva mjeseca ljetnih praznika kojima se Chloe nimalo ne veseli.

Dakle, to je otprilike radnja koja se odvijala u mojoj prethodnoj priči, a ja ću sad pisati što se dogodilo dalje. Na petoj godini. Sigurna sam da će vam se ideja svidjeti. Za sad sam u priču ubacila neke ljude za koje smatram da mi se najbolje uklapaju. Ako još netko želi u priču neka kaže. Pozdrav do sljedećeg pravog posta koji ide uskoro od Chloe a.k.a Alexis!

- 16:45 - Komentari (5) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.