Mistreated

17.07.2004., subota

The world in my eyes

Postoje li stranci koji nas poznaju bolje od nas? I ako je zaista tako hoće li vrijeme pokazati istinitost njihovih riječi upućenih nama?
Hoćemo li se tako, probuditi jednog dana i priznati sebi istinu koju smo dugo krili pred očima svega što nas je okruživalo?
Da, ja sam takva, glumica, koja uvijek želi i dan i noć, a to tako ne ide.
No, sada, stojim na tankom ledu i pitam se gdje sam i gdje želim biti. Uvijek sam vremenu prepuštala da me nosi bilo gdje, bilo kome. Nisam nikad pretjerano reagirala. Niti sam se trudila. Pasivno sam stajala i promatrala. Život, svoj život, kako mi izmiče pred očima i stvari i ljude kako se udaljavaju od mene.
Sve do jednog dana kad sam uzela stvari u svoje ruke I tako postala dio te igre, redateljica situacija. Precizno sam slagala sličice u scenariju i vjernom slikovitošću prenosila na scenu. Svi ti dani su prošli, uloge su se podijelile, scene su se odigrale, a film još traje. Sve se promijenilo, samo, ni sad ne znam što želim.





- 18:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Never opened myself this way

Linkovi

HEY YOU

Hey you,
Out there in the cold,
Getting lonely, getting old,
Can you feel me?
Hey you,
Standing in the aisle,
With itchy feet and fading smile,
Can you feel me?
Hey you,
Don't help them to bury the light.
Don't give in without a fight.

Hey you,
Out there on your own,
Sitting naked by the phone,
Would you touch me?
Hey you,
With your ear against the wall,
Waiting for someone to call out,
Would you touch me?
Hey you,
Would you help me to carry the stone?
Open your heart, I'm coming home.

But it was only fantasy.
The wall was too high, as you can see.
No matter how he tried he could not break free.
And the worms ate into his brain.

Hey you,
Out there on the road,
Always doing what you're told,
Can you help me?
Hey you,
Out there beyond the wall,
Breaking bottles in the hall,
Can you help me?
Hey you,
Don't tell me there's no hope at all.
Together we stand, divided we fall.



Morphine- My Brain

my whole brain was out of tune
my whole brain was out of tune
I don't know how to tune a brain, do you?

went in to a brain shop
they said they'd have to rebuild the whole head
I said well, do what you gotta do

when i got my brain back, it didn't work right
didn't have as many good ideas
haven't really have a good idea since i got it fixed