svijet sličan meni





Budučnost pripada
ljudima
koji vjeruju
u ljepotu svojih
snova!





Yesterday was history,
Tomorrow is a mistery,
And today is a gift -
That's why we call it a
present...



Postoje Svjetovi Drugačiji Od Ovog.
ovo je moi svijet!!!




I have sailed to
many lands,
now I make my finale journey...



ne troši svoje vrijeme na žaljenje
ne živi za prošlost i ne brini zbog
nečeg što će se tek odvijati u budućnosti
živi za danas,
sad je vrijeme da budeš sretan



Sve je ovo pozornica,
na kojoj sam ja
glavni glumac,
i onaj mali što šapće!
Sve je ista životna priča!
od onog: pazi kako ideš
preko ceste, budi pristojan
prema starijima, do onog:
sam si odgovoran za to kakvu ćeš
budućnost imati!
ljudi ulaze,ljudi izlaze...
i ne zaboravi: čuda postoje!!!


((written by my Tika))



"Na putu ka istini čovjek može da
napravi samo dvije greške. Da
ne prodje cijelim putem, ili - da ni
ne krene."

-Buda-



-svi smo mi LukA Ritz-


~This is my world, This is who I am
And I´m not gonna give up myself
To make your life better!~




Koliko god život od tebe
traži ozbiljnost,
svatko treba prijatelja
s kojim se može glupirat. =)



If they could love
like you and me,
imagine
what the world could be.


Gađaj na mjesec.
Ako i promašiš, bit' češ
među zvijezdama!




I ja sam još jedno djete
koje nezna
kako izgleda današnji svijet...



Odjekivat će pjesma,
za suze,za plać.
Poslušaj je vjetre,
poslušaj je vodo,
Sunce što griješ danju
i Mjesec,nado noćna.
Poslušaj je svijete okrutni,
oronuli,suhi...
Poslušaj ju,prijatelju stari
i zaboravljivi.
Jer zaboravit ćete me.
Poslušajte ju!!!
Neću reći da sam sretan,
da skačem,neću.
Vrijeme je da vičem,
da urličem svom snagom svojom,
svime što mi je ostalo.
Posljednji poklik,
strašan poput same samoće.
I onda kraj,gorak,išćekivan.
Odlazim prijatelji,
odlazim sestro,brate moj.

I zaboravit ćete me,
zaboravit ćete me,prijatelji.
Moj jedini strah je neizbježan.






Zaboravi na juče´
hajde,pogledai u sutra...
videt češ da želiš,
videt češ da možeš!













credits
murderscene
xxxx
Kruna od Perja
petak, 13.02.2009.
Svijet se gasi,dali si ikad pomislio da bismo mogli biti kao braća?
Budućnost je oko nas,ljubav je u zraku. Mogu da je osjetim svugdje...plovi sa vjetrom,vjetrom promjene.
Povedi me u čaroliju trenutka,u noć gdje djeca budućnosti sanjaju daleko. Ja samo sjedim,sjedim i čekam. Da li anđeli znaju kuda idemo,gdje je mjesto kamo pođemo kad ostarimo. Ostarimo od života.
Kada hodam umorna a bol zajedno sa mnom po ulici kroči,u toj kolotečini.
Tada pogledam gore,u tai beskraj,vidim da sam blagoslovljen ljubavlju i što više osjećaj raste,osjećam njegov dah koi mi i kroz kosti prolazi.
I kada ljubav uvene i dalje ću vjerovat u anđele.
Ako se probudiš ujutro jer ne osjećaš krevet pod sobom,
izgubljen si,povrijeđen,umoran ili osamljen,
nemožeš se kontrolirati...pokušaj kako možeš.
Možda nađeš ono što tražiš,možda nađeš ljubav zavijeka i dovijeka.
Jer život trebao bi biti glazba,radio,svakoga dana.
Jer ti si oluja,kontra prozoru,
sljediš me kao sjena...zaronit ću u ocean bez kraja...
Cesta,put moi vodi me kući,tamo gdje pripadam. Samo me povedi kući.

Godine sve provedene,zakopane sad već ispod zemlje.
Postali smo ništa više nego skupina pjevajućih zombija.
S vremenom,sve smo tiši,sad slijede prvi kompromisi.
Otud samo korak,dva do početka novoga poraza.

Ako hodam ovdje,hodnicima ovim dalekim
noćas pretihim,
pa kročim kroza mrak,kroza tamu
i čekam tai glas da čujem.
Dopustiš li mu da hoda hodnicima tim dalekim,
nije tako tiho.


Svemu lijepom dođe jednom kraj,
ali i svakom zlu također.
Jedina riječ ove večeri ide mom Bubimiru,
onog kojeg volim,koji mi već fali.
A znam da ga još uvijek dugo neću da vidim.
Ali ja sam i dalje,još uvijek jedno sretno djete koje
ne živi u snovima; ja sam djete koje živi svoje snove!
Jer budućnost pripada ljudima koji vjeruju u ljepotu svojih snova!
| 19:45 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |