Perfect

Evo me.. Malo sam se primirila. :) Mozda to nije bas prava rijec, s obzirom na to da samo jurim naokolo zadnjih dana, malo iz Zg-a, pa natrag doma, pa izlazim, pa frka na faksu, ali vazno je da je unutra mir.

Moglo bi se reci da sam napravila neko ciscenje i sve ono sto trpam u zadnje vrijeme u emocionalni ormar sam sada iscupala van i poslozila. Ponekad to treba napraviti. Obavila sam sve razgovore koje treba obaviti, s onim frendom i s jos nekima za koje sam naslucivala da imaju neka ocekivanja-zapravo je odlican osjecaj kad su racuni cisti. I kad si fer prema ljudima, makar ih to povrijedilo u tom trenutku.
S plavookim nisam razgovarala, koliko sam zadnji put kad smo pricali shvatila njega to ne zanima pa onda ja tu necu nista forsirati. Vjerojatno bih ga mogla ugnjaviti i rascistiti taj odnos, ponuditi prijateljstvo itd, ali odlucila sam da necu. Umorna sam od tog odnosa i od ljudi koji nisu u stanju reci sto osjecaju i sto zele. I dosta mi je pogadjanja sto je u njegovoj glavi i/ili srcu. Da sam to ja onda ne bih morala pogadjati..


Slusa se jedna svima poznata pjesma:

I don't want half hearted love affairs
I need someone who really cares.
Life is too short to play silly games
I've promised myself I won't do that again.

It's got to be perfect
It's got to be worth it
Too many people take second best
But I won't take anything less
It's got to be pertect.

Young hearts are foolish
they make such mistakes
They're much too eager to give their love away.
Well I have been foolish too many times
Now I'm determined I'm gonna get it right.

It's got to be perfect


subota, 12.05.2007. u 11:50 ][ 4 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Ispred mog prozora drvo divljeg kestenja
Puno plodova koje nitko ne treba

Anđeli nek te čuvaju
Kada vrijeme oboli
Da li čovjek sve, baš sve
Na kraju preboli

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja

Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Dođi i ostani
Nudim ti suze ko bisere
Moje namjere još su uvijek iskrene

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja





Zaboravi