UF

Kako sam zivcana danas, za poludit! Nisam bila na faksu, cijeli dan nesto secem naokolo, kao isla sam kupovat cipele jer mi trebaju pa isprobavala neke majice jer mi je bilo muka od cipela al sam si danas sva grozna, ruzna i pokisla i onda naravno nisam nista kupila, samo sam frcala negativnu energiju okolo. Ajde bar da mogu u kupaonu oprat kosu, stavit masku na lice, bilo kakav beauty tretman skrpat ali ne, ja imam majstore doma koji su raskopali cijelu kupaonu i cijeli stan mi smrdi na gomilu neopranih debila. Sto jos? E, da, plavookog sam odignorirala za vikend vani ali mi se cini da je i on mene, to je valjda bilo uzajamno i onda sam ga i na faksu par puta otpilila, ali je on stalno nesto dolazio i zezao me pa smo na kraju ipak nesto pricali kao, naravno nesto totalno bezveze. I od tad se ni vidli ni culi, ne znam jel u Zg-u za vikend, znam samo da on negdje vodi svoj zivot a ja tu vodim svoj koji trenutno nekak sav ide u q.
Dalje... Da stvar bude bolja, dogovor je da se za tjedan dana ide malo kod plavookog na more. I naravno da se to sve naveliko planira i da sam ja u svakom dogovoru ali on mene zapravo nije pozvao. A ja naravno da radim probleme iz toga sebi u glavi. Dal je to opravdano ili ne, to sad zbilja ne znam i ne zanima me, vidjet cu sutra ako se probudim hladne glave i ak kupaonica bude gotova...
Eto, sad mi je bolje i lakse... :)

petak, 20.04.2007. u 20:30 ][ 5 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Ispred mog prozora drvo divljeg kestenja
Puno plodova koje nitko ne treba

Anđeli nek te čuvaju
Kada vrijeme oboli
Da li čovjek sve, baš sve
Na kraju preboli

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja

Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Dođi i ostani
Nudim ti suze ko bisere
Moje namjere još su uvijek iskrene

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja





Zaboravi