Ajde da se malo javim, nisam dugo..

Bila sam vani na kraju prosli tjedan, nacugali smo se i plavooki me bario... Platila sam 75kn taxi da mu pobjegnem i odem doma, to je bio zivi odjeb, koma!
Sad je na skijanju i nema ga u mom zivotu trenutno.

Koljena su mi slaba kad se sjetim tog dana i njegove ruke na mojoj, ne znam gdje sam nasla snagu da odem.


A Frend je sav all over me, kao reko je frendici da se nada da ce bit sve ok s nama i da si necu ja sad nes zabrijat jer je on solo i ponadat se (wtf, kaj si on umislja?!), al uz cijelu tu kul pricu, on je stalno negdje meni pod nosom i neda nikom ni da mi dodje blizu, za poludit! Kao da mi je nakalemio sav teret veze (tipa ocekuje da cu mu stalno govorit kamo idem i sto radim) ali bez svih dobrih stvari. Ne kuzim taj odnos ali ga pocinjem mrzit...


Sva sizim, poludit cu al to je valjda samo od kise, jel da?

četvrtak, 08.03.2007. u 12:07 ][ 6 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Ispred mog prozora drvo divljeg kestenja
Puno plodova koje nitko ne treba

Anđeli nek te čuvaju
Kada vrijeme oboli
Da li čovjek sve, baš sve
Na kraju preboli

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja

Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Dođi i ostani
Nudim ti suze ko bisere
Moje namjere još su uvijek iskrene

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja





Zaboravi