četvrtak, 30.03.2006.

Google planira prodati 5.3 milijuna dionica

Google planira u prodaju uvrstiti još 5.3 milijuna dionica vrijednih otprilike dvije milijarde dolara, kako bi time zadovoljio potrebe fondova koji u svom portfelju moraju imati dionice koje sačinjavanju S&P 500 index. Taj potez je očekivano srušio cijene Googleovih dionica u pre-marketu za cca. 2%, ali kako već znamo da je pre-market izuzetno nelikvidan, otvaranjem redovnog trgovanja dionica Googlea je na jučerašnjoj razini, odnosno trenutno se trguje po $392.

Razmišljao sam, kao i stotine tisuća tradera diljem zemaljske kugle, gdje je kompromis izmedju najvećeg profita i najmanjeg rizika, ali sam zaključio ono što sam znao i prije, nema "najbolje pozicije", sve su pozicije identične, samo ovisi koliko je pojedini trader spreman prihvatiti rizik, odnosno gubitak u zamjenu za profit.

Kao što sam naveo u prošlom unosu, kupio sam dionice Googla i zaštitio ih putevima, te QQQQ. Na Hr burzi još imam Brodospas (BDSS), jučer sam primjetio neočekivan rast cijene, vjerujem da bi večeras na jednom sastanku mogao zaskočiti Batinicu i vidjeti o čemu se radi. Ako je rast cijene utemeljen u stvarnoj situaciji, što nije nemoguće, već samo prije mojih očekivanja, pojest ću se živ jer sam u nedjelju na "to do" listi upisao kupnju BDSS, samo nisam očekivao značajnije promjene ovih dana.


- 16:26 - komentar (2) - tisak - #