petak, 24.03.2006.

Google strikes again..

..jučer u aftermarketu je skočio za 9.6%, odnosno za $32 te se trgovao čak po $374!!

Danas nas sigurno očekuje zanimljiv dan, pravi derbi u marketu, po mojim procjenama favorit, u ovom slučaju Google (koji na prvi pogled djeluje kao zicer, tj. da će sigurno uvaliti UP od $30-$50) bi lako mogao proći kao što su često prolazili ziceri, uvaliti jedva $10, tj. zatvoriti se na $340. Ne znam, ne savjetujem, a i često griješim, ali imam osjećaj da bi greed mogao zaobići GOOG, bar danas, u dužem periodu (godinu dana) sigurno ide UP.

P.S. kao što je prije 7-8 godina svaki pravi businessman morao imat bar dva mob'tela, tako danas mora imat svoj blog na kojem može pisat što je pojeo i što ga muči , pa sam i ja pao pod utjecaj alkohola i otvorio paralelno drugi blog - CARTMANN.COM koji je još u beta fazi.

Kako trenutno ne stignem ni pojest čevape bez da me netko prekine i odvuče od tanjura, početna, odnosno ideja o drugom blogu koji bi sadržavao isključivo teme koje vremenom ne gube na aktualnosti (nastavak škole), ili gube vrlo malo (financijske analize raznih domaćih i stranih kompanija), će biti promjenjena (op.a. blog je u beta fazi) pa će tamo biti svačeg, neke tekstove ću prenjeti odavde i posložiti, čim uhvatim vremena.

Inače planiram na ovoj adresi iznositi svakodnevna opaske (što sam jeo i što me muči :)), tj. updateati ga redovno, dok na Traders Corner planiram 1-2 unosa mjesečno, ali nešto duža i prilagođenija.

Tu se nažalost nepozvan uvalio redoviti posao, odnosno sranja na istom, ali mislim da će overall rezultat biti bolji nego do sad, koji je osim 2-3 unosa doslovno bio "mnogo toga, ali ništa što se isplati zapamtiti".



- 15:12 - komentar (1) - tisak - #