srijeda, 21.12.2005.

Google..

..maloprije objavljeno da je Google kupio 5% AOL-a te za to platio milijardu dolara, plus neke dodatke (300 milijuna dolara u pravu da AOL oglasava na Google-ovim portalima). Imho, usprkos nekim negativnim predvidanjima, Google je pokazao da misli izuzetno ozbiljno, širi svoje domene poslovanja i unaprijeđuje metode oglašavanja (više multimedije, dosad je Goog imao tradicionalan, minimalisticki pristup), a ujedno je i porazio svog najvećeg konkurenta - Microsoft, tj. povjerenje i poštovanje koje je AOL pokazao prema Google-u ujedno pokazuje snagu Google-a, naspram Microsofta kojeg je odbacio, a koji bi otimanjem AOL-a Googleu ozbiljno osakatio najljučeg konkurenta. Kad sad pogledam, žao mi je $760 koje sam dao za bto put@410 (.gopmb) jutros (10min prije otvaranja), ali je isao u paru s sto@430 put-om (.gopmf), prodanim za $1560. Malo sam se prestrašio, na brzinu sam računao "što ako goog posrne, a imam prodane put-eve, moglo bi loše završiti". Ipak, malo je vjerovatno da goog jan završi ispod $390, u tom slučaju bih bio prisiljen nadoknaditi/izgubiti cca. $2000, a kako sam dobio $1560, gubitak bi bio samo $440. Ovako sam put koji "čuva" prodani put platio $760. Znam, mogu ga prodati, ali mi trebaju free dionice, jer sam prvo kupio (100x) GOOG po 427.87, zatim GOOG call@430 (.gopaf) za $1550, i povrh svega pisao put@430. Ako sutra GOOG probije 440, možda ću se riješiti dionica i call@430, ostavit ću puteve, ali me baš to muči u ovaj sitni noćni sat, dolazi nam vrijeme mogućeg new year rallyja, ovo je tradicionalno bullish vrijeme, staviti "profit taking" na $440, ili riskirati s 450, a ne bih se začudio kad bi nakon toga otišao i preko $460. Ako sad ne ode, neće nikada. :) Ima nekoliko vijesti na koje nije reagirao, te nadolazeći mogući rally, makar, postoji realna mogućnost da je već reagirao (skokom s 300 na 400), pa sad stvari dolaze na svoje mjesto, (potencijalna) vrijednost Google-a se polako poklapa odnosno dostiže vrijednost dionice. Muči me onaj simulator na kojem sam kupio GOOG po $380, lakše bi mi bilo da ga se nisam sjetio, ili da sam izgubio šifru. :)

Sutra imam relativno lagan dan, a skinuo sam i isprintao pdf s preporukama koje bi dionice mogle napredovati sljedeće godine, pa ću ga, ako stignem, sutra prevesti s engleskog i objaviti.



..who dares wins, ali, ajd, ni real trade nije loš (isto s manjim iznosima). Čitajuči Felixov komentar na OM blogu sam došao na ideju probati s write callom, isti je, kao što se može vidjeti, u par sekundi donio $400, ali tko zna, možda već večeras stranje bude potpuno obrnuto.

- 02:42 - komentar (9) - tisak - #